Tillökning!

Grattis! Supergo värkar den!
Kul med husgur om man har tid till sådana!
Nått o krama på när inte tjejen är hemma ; )
 
Så Kongo har gått och blivit en mjukis :D
det är trevligt att ha ett litet djur hemma och kela med, jag brukar åka och hälsa på min gamla katt ibland.
Men säg inte det till någon, då rasar min balla bikerattityd... :brinnerup
 
Mycket söt !
Nästan så han slår mina pojkar men bara nästan.
Man får väl säga grattis till Husse och Matte
 
Har du tänkt på att katter har känslig hörsel Kongo?

No more loud heavy metal at your house from now on. :arsele
 
Last edited:
Penguin skrev:
Har du tänkt på att katter har känslig hörsel Kongo?

No more loud heavy metal at your house from now on. :arsele
Har haft Katt förut som när jag lirade tungt lade sig vid högtalaren... :yoparty
Är ju säker på att Burnie är som husse: En Rocker... , han har redan burnat loss en par gånger på parketten nu :hihi
 
burnat loss är samma sak som något mörkt på parketten eller ; )?

Kalla man sitt husgjor burnis så då jeflar
känner juh han/hon att han/hon måste leva upp till namnet!

Jag skule kalla min katt lammet! Eller myspysarn ;)
Då slipper man burnisar på golvet överallt! *ler*
Lycka till
 
Har du något namn åt den lille?

Sumo är bra, men Eda är inte helt fel fast det är ett tjejnamn. Lennart är bra... glöm inte slang- Lennart... -:Torso mamma, upp på torso mamma! :D
 
Penguin skrev:
Fler bilder på den lille ulltussen?

Här kommer två till... Kan meddela att han har varit "attackkatt" mot sin egen spegelbild i balkongdörren idag... :rolleyes:

Ps.lägg märke till "hårdrocksskägget" :yoparty. Ds.
 

Bifogat

  • DSC00725.JPG
    DSC00725.JPG
    33.9 KB · Visningar: 35
  • DSC00726.JPG
    DSC00726.JPG
    33.2 KB · Visningar: 37
Jag som trodde att det var en Kongo Junior på G.
 
Kongo skrev:
Jag gillar bättre på att öva på tillverkningsprocessen! :tuttar :slicka

Övning ger färdighet, det har jag alltid sagt! Jag och frugan övade i nästan 5 år innan vi körde skarpt och resultatet blev 2 helt underbara kids! Inte tvillingar utan 2 år imellan, så nu har vi en Emma 2,5 år och en Tobias 6 månader!
 

Bifogat

  • DSCN1119-copy.jpg
    DSCN1119-copy.jpg
    35.7 KB · Visningar: 24
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top