Tillökning i familjen!

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Nu har jag också äntligen en sporthoj!

c1_silver_G03.jpg

:yoparty

Oj, med helkåpa och allt.

Hehe. Letade efter en förra året, men hittade ingen. Nu snubblade tjejen över denna och klippte till :banana

Stereo, fempunktsbälte, soltak(!), värme i dyna och handtag, abs, vindrutetorkare. Det är ju nästan en bil ;)

Förra året hade den varit perfa när jag hade en liten bit till jobbet, men nu jobbar jag bara nån km hemifrån, så moppen känns lite överflödig. Tjejen kanske byter bilen mot moppen under sommarmånaderna. Vi får se.
Är det inte kul så kan man ju alltid sälja.

Dom är så fula som dom är snygga dom där...kanske inte den smidigaste "hojen" att pressa sig fram mellan bilarna med...men man sitter torrt!

Hehe nice! är nog grym som pendarmoppe! hur stor motor har du i den där? Powerwuuila?? :yoparty

Undras hur länge innan nån turbomatar en såndär... :näsblod:

Hehe nice! är nog grym som pendarmoppe! hur stor motor har du i den där? Powerwuuila?? :yoparty

Det är en 125:a. Ska tydligen göra 120. Kommer själv bara att använda den i stan, och där räcker det ju till.

Det finns 200:or också, men det är extremt sellan man hittar någon till salu. De slutade tillverkas 2002 tror jag?

Bara att hitta en 125:a i Sverige var inte lätt.

Dom var lite före sin tid BMW med den där...kom väl redan för 10 år sen eller nått?

De introducerades 1992, så de har några år på nacken. Vårt ex är en 00:a med 2000 mil på mätaren.

Last edited:
Så nu går du mest och längtar efter att få hårdtesta den på bana? ;)
Klart frän grej btw !!!

Skyddar ju bra mot kamphundar som attackerar från ovan....

Yepp! Finns vindrutetorkare också som man kan vifta bort dom med!!!

Så nu går du mest och längtar efter att få hårdtesta den på bana? ;)
Klart frän grej btw !!!

Mjo, ska bli kul att testa, för jag har faktiskt inte kört någon. Det lär ju inte vara nån raket precis. Tycker det känns jäkligt skumt att köra vanlig scooter pga att man har benen framåt. Känns som om man ska trilla av i kurvorna :gnissla

Last edited:
Bra förvärv. Har varit spekulant på en i flera år. I tanken alltså. Bättre pendlarfordon kan man inte tänka sig. Pratade med en kille som parkerade sin C1 bakom Åhléns City för någon vecka sedan och han lovordade den verkligen. Han hade också Heize-paketet med värme i både säte och handtag. Berättade att man blir tvungen att öppna takluckan riktigt soliga sommardagar, annars blir det för varmt! Han kom 3 mil / liter.

:tummenupp

Ahaaa. Jag ser den moppen här från mitt kontorsfönster här på Mästersamuelsgatan! Inte just idag, men den står här titt som tätt. Tjöp en du också så bildar vi en egen outlaw-klubb!

Bra förvärv. Har varit spekulant på en i flera år. I tanken alltså. Bättre pendlarfordon kan man inte tänka sig. Pratade med en kille som parkerade sin C1 bakom Åhléns City för någon vecka sedan och han lovordade den verkligen. Han hade också Heize-paketet med värme i både säte och handtag. Berättade att man blir tvungen att öppna takluckan riktigt soliga sommardagar, annars blir det för varmt! Han kom 3 mil / liter.

:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back