Til Datorexperten!

Rune-Blikø

Gasa bara, gasa!
Gick med
22 Feb 2004
Hoj
Husaberg 650 02 1/2 och en 2000/2001 Huszuki 750 hillclimber
Mitt kunnskapsnivå er lik null :confused: når det kommer til PC`er, og nå har det oppstått et problem utenfor min (norske) fatteevne. Når jeg logger inn på mitt hotmail kommer det numera bara upp en hvit skjerm, samtidig som det står ”fullført” på status baren nederst på skjermbildet. Siden er tydeligvis lastet ned, men jeg kan ikke se den.

Problemet oppstod etter at jeg hadde kjørt adware og slettet noen filer. Det er ingen problem å få fram andre nettsider, kun hotmailen min.

Hva kan være feil og hvordan fikse problemet? :huvet

Finns det nogon guru der ute som kan hjälpa en amatör…..? :Bugar :Bugar :Bugar

Rune-Blikø skrev:
Mitt kunnskapsnivå er lik null :confused: når det kommer til PC`er

*cut*

Finns det nogon guru der ute som kan hjälpa en amatör…..? :Bugar :Bugar :Bugar

Jag antar att du sitter och surfar med MS Internet Explorer?

Har du provat att tömma temporary internet files/cachen samt ta bort cookies och övriga lagrade filer? Du kan antingen göra det inifrån IExplorer alternativt manuellt i Utforskaren.

Prova detta först och återkom sedan.

abstruse skrev:
Jag antar att du sitter och surfar med MS Internet Explorer?

Har du provat att tömma temporary internet files/cachen samt ta bort cookies och övriga lagrade filer? Du kan antingen göra det inifrån IExplorer alternativt manuellt i Utforskaren.

Prova detta först och återkom sedan.

Hei og takk for svar!

Har tömt tempen og slettet alle midlertidige filer med negativt resultat :( Loggade inn på grannens PC nyss ock der fukade sidan. Flera forslag :confused: :confused: ???

Rune-Blikø skrev:
Hei og takk for svar!

Har tömt tempen og slettet alle midlertidige filer med negativt resultat :( Loggade inn på grannens PC nyss ock der fukade sidan. Flera forslag :confused: :confused: ???

Tror du måste sänka säkerthets-inställningarna i IE... hände samma sak för mig förut. Prova och återkom.

medic skrev:
Tror du måste sänka säkerthets-inställningarna i IE... hände samma sak för mig förut. Prova och återkom.

Hei!

Installerade Mozilla-läsaren och då funkade sidan perfekt :tummenupp , ska forsöka sänka säkerheten ny, så återkommer jag .....

Rune-Blikø skrev:
Hei!

Installerade Mozilla-läsaren och då funkade sidan perfekt :tummenupp , ska forsöka sänka säkerheten ny, så återkommer jag .....

Ännu en nöjd mozilla-användare :) snyggt mannen :tummenupp

Skalman skrev:
Ännu en nöjd mozilla-användare :) snyggt mannen :tummenupp

He he. Skalman vet bäst :Bugar

Hittade ditt innlägg om Mozilla i en annan tråd om IE. Har forsökt att sänka säkerheten på min IE nu men samma skiten ennu, hotmail inte funka :arsele .

Fast det är ju inget problem nu då när man har Mozillan :) :)

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back