Video Tight omkörning...lite för tight...

Om man kör rakt in i en bil på trean så........
kör man rakt in i en bil!
......på trean.

Lesson learned!

Nästa lektion, vi testar samma sak på fyran! :tummenupp

/e

Btw Bilen tickar till höger då brukar man flytta sig mot höger kanten innan svängen för att ge "rum" men han flyttar sig mot mittlinjen istället... Inte för att Mc föraren var mkt bättre...

Klarar man det är man så där lagom cool.Tyvärr bumpade han i bilen så det kan väl knappast anses som godkänt.Påminner mig om i somras när jag tog mig förbi två bilar och en grävmaskin med en mittvajer till vänster om mig.Hade nog inte känts så coolt att rycka av benet på den. :va

Inte hk vart fall. Han blir ju dragen ett par ggr kraftmessigt men fan vad han öser på mer i vissa kurvor. Känns som han kan gränsen för banan bättre än många andra? OCH bra settings på bilen. Däck, stötdämp osv. Kanske mer downforce?

Haha ja jag blev lite svettig nästan... Varför går hans kärra bättre än alla andra egentligen?

Btw Bilen tickar till höger då brukar man flytta sig mot höger kanten innan svängen för att ge "rum" men han flyttar sig mot mittlinjen istället... Inte för att Mc föraren var mkt bättre...

JA asså han går ju smått till höger med höger blinkers och sedan går han till vänster.
Hade fan inte jag heller vart beredd på. Inte för att jag anklagar varken den ena eller den andre för olyckan ;)

Inte hk vart fall. Han blir ju dragen ett par ggr kraftmessigt men fan vad han öser på mer i vissa kurvor. Känns som han kan gränsen för banan bättre än många andra? OCH bra settings på bilen. Däck, stötdämp osv. Kanske mer downforce?

Lotus elise = Låg vikt, måttlig effekt.
Storballad förare hjälper.

Det var en duktig förare det, riktigt tight! :)

Här är en klassiker, en redig bombrepa hehe :)

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!