Tigers dilemma ?

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date
Bara för att det finns hemskheter som utövas av människor som svek, lögner, att bedra, att vara falsk, att vara otrogen, att såra, att vara respektlös...
Bara för att dessa saker förekommer betyder det inte att det för den sakens skull är okej, inte nån stans!

Så förbannat fegt att sen stå där och på allvar komma med en tramsig och bortviftande ursäkt som "öhhhh, det ä ju typ mänschäckeligt och deu då vau.."

Skärp er.

Han kanske var full?

Det är min favoritförklaring alla kategorier.

Varför stal du en GB gubbe som stod utanför en kiosk?
"Jag var full och viste inte vad jag gjorde, höhö"
Jaha, då är det okej att skjuta kalshnikov inne på bion också, bara man är full?
"Nääe, fan, inte så..."

Varför knullade du runt?
"Ähh jag var full och visste inte vad jag gjorde"
Du menar som hagamannen, han våldtog tjejer då han var full?
"Nääe, fan inte så..."

Vet man inte vad som är rätt och fel även när man har druckit ska man inte dricka alls!

hade väl mer fattat om han varit otrogen om hon varit ful osv men hon e inte direkt ful eller hur?

Det finns en jävulsk massa skitsnygga tjejer jag inte skulle stå ut en minut med, samt en massa fula tjejer jag skulle kunna dela ett liv med.

Hur har utseendet med saken att göra?

Så du menar att han är ett offer nu? :va
Schtackars Tiger...really.

Han är ett offer för massmedialt hyckleri, men varför fokuseras det bara på han ? Nordengrenskan måste varit medveten om att konsekvensen att gifta sig med en av världens mest eftertraktade män är att hon riskerar att få konkurrans.
Det är knappast hennes karriär som står på spel eller :va
Mycket intressant.
Inte Tigers historia som sådan, utan mer eran reaktion på det hela.
"Det är mänskligt."

Jaha, va fan?
Så bara för att det är "mänskligt" är det lika med okej?

Bara för att det finns hemskheter som utövas av människor som svek, lögner, att bedra, att vara falsk, att vara otrogen, att såra, att vara respektlös...
Bara för att dessa saker förekommer betyder det inte att det för den sakens skull är okej, inte nån stans!

Så förbannat fegt att sen stå där och på allvar komma med en tramsig och bortviftande ursäkt som "öhhhh, det ä ju typ mänschäckeligt och deu då vau.."

Skärp er.

Men tänk dig själv att hela tiden motstå frestelser som ingen vettig människa kan stå emot. Förr eller senare spricker den präktiga fasaden och tyvärr måste man ge Tiina Rosenberg rätt "män är djur".
Men vad händer när en kvinna tar för sig och särar på benen för att nå framgång och gör samma sak , jo då hon är smart har skinn på näsan och är välutbildad.
Det finns helt enkelt kvinnor som är beredda till vad som helst för att bli kändisar men det har ett pris. Kanske hon borde satsat på en snickare från Göteborg istället ?

Last edited:
Ja, öppna kort bara... Ärlighet varar längst! :)

Bra insikt iaf.

-"Hej, jag är en otrogen skit utan självbehärskning som har så dåligt självförtroende att jag då och då kommer vara otrogen för att boosta mig och min osäkerhet genom att ligga med nån random för att få ett bekräftelsebehov av att jag fortfrande är åtråvärd ute på markanden.
Men samtidigt vill jag att du villkorslöst ska älska mej och vara min lilla fru som alltid ska finnas vid min sida no matter what.

Så, ska vi börja dejta då darling? Jag är ju trots allt ärlig."
:)

Han är ett offer för massmedialt hyckleri, men varför fokuseras det bara på han ? Nordengrenskan måste varit medveten om att konsekvensen att gifta sig med en av världens mest eftertraktade män är att hon riskerar att få konkurrans.
Det är knappast hennes karriär som står på spel eller :va

Men tänk dig själv att hela tiden motstå frestelser som ingen vettig människa kan stå emot. Förr eller senare spricker den präktiga fasaden och tyvärr måste man ge Tiina Rosenberg rätt "män är djur".
Men vad händer när en kvinna tar för sig och särar på benen för att nå framgång och gör samma sak , jo då är hon smart har skinn på näsan och är välutbildad.
Det finns helt enkelt kvinnor som är beredda till vad som helst för att bli kändisar men det har ett pris. Kanske hon borde satsat på en snickare från Göteborg istället ?

Alltås, läs igenom ditt inlägg igen.
Please.
Det är så tramsig formulerat att jag inte ens vet vad jag ska börja med allvarligt talat.
Ska hon straffas för att hon gift sig med han?! Du måste skämta.

Jag vet inte vad du har blivit uppfostrad i för kvinnosyn, men det är seriöst inte sunt nåns stans med dina krassa värderingar.
Jag blir fan mörkrädd.
Jag hoppas innerligt, ja innerligt, att detta är en hård online-chargong à la Markus som du drar till och inte dina verkliga åsikter irl.

Lägg ner innan du skämmer ut dej mera.

Alltås, läs igenom ditt inlägg igen.
Please.
Det är så tramsig formulerat att jag inte ens vet vad jag ska börja med allvarligt talat.
Ska hon straffas för att hon gift sig med han?! Du måste skämta.

Jag vet inte vad du har blivit uppfostrad i för kvinnosyn, men det är seriöst inte sunt nåns stans med dina krassa värderingar.
Jag blir fan mörkrädd.
Jag hoppas innerligt, ja innerligt, att detta är en hård online-chargong à la Markus som du drar till och inte dina verkliga åsikter irl.

Lägg ner innan du skämmer ut dej mera.

Kvinnosyn beror på den kvinna du pratar eller umgås med och är inte uniformt.
Ärligt så jobbar jag med mycket kompetenta kvinnor som jag respekterar som dom är och dom mig.

Men kvinnor som är så Kändiskåta att dom gör allt för att erövra Elins man måste väl ha en del i detta ?
Otroheten är bilateral så varför ska Tiger dras ner i skiten, skulle han vara mer skyldig än dom kvinnor som han gjorde det med menar du ?

Vilken manssyn har du ?

Ärligt så jobbar jag med mycket kompetenta kvinnor som jag respekterar som dom är och dom mig.

Men kvinnor som är så Kändiskåta att dom gör allt för att erövra Elins man måste väl ha en del i detta ?
Otroheten är bilateral så varför ska Tiger dras ner i skiten, skulle han vara mer skyldig än dom kvinnor som han gjorde det med menar du ?

Vilken manssyn har du ?

Det är inte kvinnorna som är gifta, det är Tiger.

Det är Tiger som har avlagt trohetslöfte till Elin.

Även om jag tycker att man låter bli dom som är gifta, så ligger ansvaret på dom.

Vilken manssyn har du ?

Otrohet är aldrig, ALDRIG okej.
Spelar ingen roll om det är en man eller kvinna som är otrogen, lika ruttet.

Om de kvinnor som han var otrogen med, också under tiden varit involverade med andra män/eller kanske t.o.m gifta(!) så är deras svek gentemot deras makar lika stort som Tigers svek gentemot hans fru.

Men nu handlar detta om Tigers svek emot hans fru,
det är ju han som har bedragit henne.

Det finns ingen ursäkt att bedra, det är respektlöst och ovärdigt.

Det är inte kvinnorna som är gifta, det är Tiger.

Det är Tiger som har avlagt trohetslöfte till Elin.

Även om jag tycker att man låter bli dom som är gifta, så ligger ansvaret på dom.

Helt rätt det måste vara Tigers skyldighet men han bland många "kändisar" verkar ha svårt för det här.
Hans älskarinnor måste väl upplevt någon slags bekräftelse behov dom med och är lika delaktiga i själva akten.
För ingen kan väl undgå att det är han.

Helt rätt det måste vara Tigers skyldighet men han bland många "kändisar" verkar ha svårt för det här.
Hans älskarinnor måste väl upplevt någon slags bekräftelse behov dom med och är lika delaktiga i själva akten.
För ingen kan väl undgå att det är han.

DET ÄR INGEN URSÄKT FÖR HAN ATT HORA RUNT, BARA FÖR ATT HAN RÅKAR VARA LITE MER KÄND ÄN ANDRA!!!!

Patetiskt och fegt.

Kul om man kan bidra med något. :)

För övrigt är det tramisgt att jämföra män och kvinnor bilogiskt, om nu någon hade försökt sig på det. Möjligen att det är spännande ur något humaniora-perspektiv. :trött

Otrohet är aldrig, ALDRIG okej.
Spelar ingen roll om det är en man eller kvinna som är otrogen, lika ruttet.

Om de kvinnor som han var otrogen med, också under tiden varit involverade med andra män/eller kanske t.o.m gifta(!) så är deras svek gentemot deras makar lika stort som Tigers svek gentemot hans fru.

Men nu handlar detta om Tigers svek emot hans fru,
det är ju han som har bedragit henne.

Det finns ingen ursäkt att bedra, det är respektlöst och ovärdigt.

Vi vänder på steken, om Elin hade varit offentligt otrogen och tigger spöat skiten ur henne med en golfklubba så hade det varit accepterat? :va

Vi vänder på steken, om Elin hade varit offentligt otrogen och tigger spöat skiten ur henne med en golfklubba så hade det varit accepterat? :va

Näpp, det är aldrig accepterat att spöa skiten ur någon!

Men i det fallet hade Elin varit en skitstövel och jag hade förstått om Tiger hade velat skiljas från henne utan att ge henne en spänn.

”Hon gifte sig inte med Tiger Woods för att synas.”

Jag tror dem gifte sig för att de hade så mycket gemensamt!!!111
Han är afroamerikan, hon är från Åkersberga, han är rik, hon var fattig, han var framgångsrik, hon var utvikningstjej, han hade spelat in x hundra miljoner när han träffade ett hembiträde.

Ja, det är ju jättekonstigt egentligen om det spricker. :3freak

För övrigt, att ta ett sosse och hembiträde - då förtjänar man fasicken en golfklubba i fejset. Han kunde lika bra raggat upp Ylwa Thörn, med skillnaden att Ylwa alla fall är framgångsrik.

Jag tror dem gifte sig för att de hade så mycket gemensamt!!!111
Han är afroamerikan, hon är från Åkersberga, han är rik, hon var fattig, han var framgångsrik, hon var utvikningstjej, han hade spelat in x hundra miljoner när han träffade ett hembiträde.

Ja, det är ju jättekonstigt egentligen om det spricker. :3freak

För övrigt, att ta ett sosse och hembiträde - då förtjänar man fasicken en golfklubba i fejset. Han kunde lika bra raggat upp Ylwa Thörn, med skillnaden att Ylwa alla fall är framgångsrik.

Jag är ju så löjligt romantisk att jag tror att folk kan bli kär i varandra ändå, även om det är stora skillnader i livssituationer.

Det berättigar ju inte Tiger att fulspela, när dom gifte sig var han ju uppenbarligen kär i Elin och bara henne, annars skulle han inte ha gift sig.

Har saker på den fronten ändrats så skiljer man sig först och letar nytt sen, det är allmänt hyfs.

Tiger är fortfarande skitstöveln.
Elin (beroende på om något slag med golfklubban tog) klöste sin otrogne man i ansiktet och bankade lite på en bil som han redan hade krockat.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra