Tig3r's cbr 600 f2 StuntFighter

var ifrån har ni fixat era fighter gaffelkronor?

Jag fräste en egen av duraluminium. Själv är bäste dräng. Men det kostar nog ungefär detsamma som att köpa en om man räknar på maskintid och tid för att klura ut fixturer osv.

jag har ingen möjlighet att fixa sådan själv, hade nog inte orkar om jag kunnat =)

Skitklumpig.. jävla blysläde asså..:huvet

Haha nej jävligt sjysst å köra faktiskt även i höga farter och på bana ..:näsblod

de är nämligen så att styvfarsan har en likadan (-93) & när jag testade den så tyckte jag den kändes klumpig.
var nämligen själv lite sugen en sväng på att köpa en billig cbr & klota lite med :yoparty

de är nämligen så att styvfarsan har en likadan (-93) & när jag testade den så tyckte jag den kändes klumpig.
var nämligen själv lite sugen en sväng på att köpa en billig cbr & klota lite med :yoparty

den är inte alls klumpig.. kanske nå fel på hans isåfall lr nå.. angående klotning så har den gått i backen 2 ggr nu :P i måndas på rörken på bana och nu idag på barkaby när jag körde bakhjul :P:yoparty

Lite uptade.. borde kanske inte vara i den här forumdelen längre men iaf..

Storyn:

Jag vart jävligt sugen på streetfighter när man såg alla filmer och så men när jag väl fick på ett fatbar tyckte jag den blev mycke klumpigare och mycke svårare att stunta med. Dessutom så vare svårt att komma upp i högre hastigheter utan nån framdel så jag sket i sf.. Förövrigt som ingel sa: Streetfighter stunt är gay :P.. Men iaf så var det några krasher hit och dit och nu så ser den ut såhär(bild) klar för nästa år, det som ändras nu är handbroms som är 80% klar och bur ska också på inför nästa år..

tig3rcbr2bm7.jpg

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...