Hello boys & girls
Ska till Tierp i helgen för att fira flickvännens 25-årsdag hos hennes päron. Tänke kolla om det är lite folk som ska köra på flygfältet kanske? Hade varit kul att komma förbi & titta & säga hej isf. Eventuellt kommer hojen med upp oxå, eftersom bruden kommer få en cykel som måste hem så måste jag kanske ändå ta en lastvänlig bil upp. Kunde ju varit trevligt att göra bort sig med några rookie wheelisar & ful-stoppisar kanske?
Får se beroende på väder & bilval.
Nå, ngt planerat?
Ska till Tierp i helgen för att fira flickvännens 25-årsdag hos hennes päron. Tänke kolla om det är lite folk som ska köra på flygfältet kanske? Hade varit kul att komma förbi & titta & säga hej isf. Eventuellt kommer hojen med upp oxå, eftersom bruden kommer få en cykel som måste hem så måste jag kanske ändå ta en lastvänlig bil upp. Kunde ju varit trevligt att göra bort sig med några rookie wheelisar & ful-stoppisar kanske?
Får se beroende på väder & bilval.
Nå, ngt planerat?
