Tierp 30/3

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Bilderna blev inget vidare, kameran är inte gjord för vare sig höghastighets- eller långdistansfotografering, men här är några som åtminstone går att se på vad de föreställer...

Krattan och Ebbe

Bifogat

• krattan och ebbe.jpg
    krattan och ebbe.jpg
    29 KB · Visningar: 413
Last edited:
Scooter som var med och rejsade

Bifogat

• scooter.jpg
    scooter.jpg
    29.3 KB · Visningar: 403
Anonymx2

Bifogat

• anonym och heda.jpg
    anonym och heda.jpg
    37.4 KB · Visningar: 383
Last edited:
Äsch, så pjåkig är dom ju inte......... bättre än inga alls!! :fakta

Ser ut som det inte är jag på sista bilden, jag har inga blinkers ibak, skulle gissa på Per :fakta

Tom Byron skrev:
Äsch, så pjåkig är dom ju inte......... bättre än inga alls!! :fakta

Tom Byron skrev:
Ser ut som det inte är jag på sista bilden, jag har inga blinkers ibak, skulle gissa på Per :fakta

Ja, och kolla färgen på skinnstället och framstänkan - ganska o-Heda om man så säger :)

Damn va du e uppmärksam, tänkte inte på stänkan....... blev såförtvivlad över blinkersarna :skrämd :skrämd :skrämd

TomK skrev:
Ja, och kolla färgen på skinnstället och framstänkan - ganska o-Heda om man så säger :)

Bikerbitch skrev:
Yasha- När får man se damen i full action då? :tummenupp

Eftersom jag är så blyg och försiktig blir jag vare sig full eller orsakar speciellt mycket action! :crash

Tänk på att lillhojen är precis ny och inte tål för mycket action än, men snart så!!! Gokarthallen i Södertälje på söndagkvällar är ett hett tips annars! :p

Förresten så är ju vädret inte det allra gulligaste just nu, så vi stannar nog inomhus ett bra tag till! När det blir bättre väder igen, är det väl dags för en tjejträff/-tur? Eller måste vi vänta till efter 15/5 för att det ska bli av? (Har för mig att du hade brist på kvinnliga handledare... :confused: )

Yasha skrev:
Eftersom jag är så blyg och försiktig blir jag vare sig full eller orsakar speciellt mycket action! :crash

Tänk på att lillhojen är precis ny och inte tål för mycket action än, men snart så!!! Gokarthallen i Södertälje på söndagkvällar är ett hett tips annars! :p

Förresten så är ju vädret inte det allra gulligaste just nu, så vi stannar nog inomhus ett bra tag till! När det blir bättre väder igen, är det väl dags för en tjejträff/-tur? Eller måste vi vänta till efter 15/5 för att det ska bli av? (Har för mig att du hade brist på kvinnliga handledare... :confused: )

Det är klart det blir tjejträff/tur! Vi behöver inte vänta till 15maj.
Men då måste jag ha handledare med mig. Har du åldern inne o så eller?

Har inga kvinnliga handledare..

e det 5år man måste ha haft kk för att få vara handledare?

Bikerbitch skrev:

Bikerbitch skrev:

Sorry BB, åldern har jag, men körkortet är alldeles för "ungt"!:( Vi är ju fler tjejer i Sthlms-trakten dock, så nå'n ska väl kunna ställa upp!!!

Blade skrev:
Hur hävdade sig skotern på asfaltsbanan?

Banan var ju anpassad åt motarderna, så när det svängde så var det nog lite trångt. Men när han kom i kurvan, på ställ, så det yrde om mattan... Vi var nog rätt många som blev impade, för fy f-n vad han körde!!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT