Tidsträning MOTOGP Turkiet kl 1300 på Eurosport

:tummenupp
Enligt MotoGP.com så hänger regnet i luften i Turkiet. Ska bli intressant att se vad det blir för förhållanden.

PacMan skrev:
2123152 :tummenupp
Enligt MotoGP.com så hänger regnet i luften i Turkiet. Ska bli intressant att se vad det blir för förhållanden.
Det mer än hänger i luften. FP3 kördes på våt bana.

Är det någon som ska banda kvaliet idag och har lust att slänga upp det på SH hubben på DC sen?

Jag är tyvärr inte hemma när det sänds och vår video (jag vet, jag är en bakåtsträvare som fortfarande har video) funkar inte :gråta

//Eric

DR-Zätare skrev:
2123329 Är det någon som ska banda kvaliet idag och har lust att slänga upp det på SH hubben på DC sen?

Jag är tyvärr inte hemma när det sänds och vår video (jag vet, jag är en bakåtsträvare som fortfarande har video) funkar inte :gråta

//Eric
tyvärr förstår mej inte på sånt där :D men annars skulle jag gärna hjälpa till,
Kollar nu iaf!

Kan nån förklara vad symbolerna efter namnen i listan på Eurosport betyder? Ibland står det "P" ibland en blå ruta osv...?

tror det har att göra med förarens tid på aktuell sträcka, om han var snabbare eller långsammare nu.. blått å rött, vet inte vilken färg som e vad

EDIT: tar tillbaka det där.. verkar vara vilka däck dom kör på kanske?

Last edited:
Blått betyder personlig förbättring, rött totalsnabbast och P betyder "pit", att föraren ifråga är i depån.

Mattias skrev:
2123518 Blått betyder personlig förbättring, rött totalsnabbast och P betyder "pit", att föraren ifråga är i depån.

Tackar!
Känns som allt är upp-och-ner inför imorn. Vermulen i pole och Rossi ända nere på 10:e plats. :3freak

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back