Tidsrekord bulten

  • Thread starter Thread starter Nicotin
  • Start date Start date

Nicotin

Guest
Tjenis...

Snackade med en norrman på ett norskt MC forum som bott i sverige och han påstod att han knäckt det inofficiella rekordet som finns på bulten.

Jag som inte ens visste att det fanns ett rekord for bulten.

Ngn som vet vad den tiden är då jag tror att norrmannen var full av :fyllisar ???
 
Vilken organisation har tagit på sig att skapa en "officiell" rekordtid på en allmän vägsträcka (om det nu finns en inofficiell...) låter som skitsnack från norrmannen...

Beror på vilken sträcka man snackar om, en jag känner räknar till 50-skylten i rosenhill och startar där ingen annan startar typ...
 
Fürstenhoff skrev:
2343790 Om någon kör fortare än DTM på slingerbulten så skall han undersökas av doktorer som arbetar på mental sjukhus :rofl - har mycket svårt att se att ngn vart snabbare än DTM där!!

/Fürstenhoff.

Håller med. DTM rockar när det gäller bulten. Det är fan upp till bevis för norrmannen i sådana fall.
 
Fürstenhoff skrev:
2343790 Om någon kör fortare än DTM på slingerbulten så skall han undersökas av doktorer som arbetar på mental sjukhus :rofl - har mycket svårt att se att ngn vart snabbare än DTM där!!

/Fürstenhoff.

Tycker med det är idiotfort kört av DTM, kan inte låta bli att imponeras..men om det är smart på alla ställen efter vägen är en annan 5:a..

Normmannen var nog jeffla full tror jag.
 
Har för mig jag sett någon grym film med någon svart klädd person som skulle sätt ett rekod där, tyvärr blev det av någon anledning bortklippt?? kommer inte ihåg vad filmen hette men var någon nummer 4 i alla fall vill jag minas.

vad hade DTM för tid då?
 
Fürstenhoff skrev:
2343947 Den sorglösa & svarta föraren mäktade inte med en hel körning :rolleyes: pga alla faror på denna väg utan fann sig tydligen tillfreds med att DTM är übersnabbast på denna väg!! :Bugar

/Fürstenhoff.


Det luktar som att nån är påväg ut ur spökhuset;)
 
Fürstenhoff skrev:
2343947 Den sorglösa & svarta föraren mäktade inte med en hel körning :rolleyes: pga alla faror på denna väg utan fann sig tydligen tillfreds med att DTM är übersnabbast på denna väg!! :Bugar

/Fürstenhoff.

Kanske dum fråga men vem är DTM ??

Och finns det ngn filmsnutt ?
 
Tack för infon...

Inget direkt för mig, håller mig till min vråltrimmade moppe med lustgas...

Grymt snabb på 0-70 !:yoparty

Men det var kul att se...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top