Tidsfördriv vintern Pap5kuppen

Eftersom jag är i jönköping på Lördag har jag beslutat att flytta denna dagen till nästa lördag i stället..

Klart slut..

Jahapp...en liten tur till ljungbyhed blev det. Ett litet rejs blev det. Ja, litet och litet. :D

En hel del bilder blev det med, fast jag får fixa dem först...lägger upp dem senare. Idag ska det partas!! :yoparty

Kul tillställning! Men var i helsefyr fanns du Green? :va
Va det Team hjulhuset?

Jahapp...en liten tur till ljungbyhed blev det. Ett litet rejs blev det. Ja, litet och litet. :D

En hel del bilder blev det med, fast jag får fixa dem först...lägger upp dem senare. Idag ska det partas!! :yoparty

Kul tillställning! Men var i helsefyr fanns du Green? :va
Va det Team hjulhuset?

Ja, vi var team hjulhuset. Det var vi som stod i depån två timmar och meckade kylare :huvet

Den här
0009.jpg

Då alla i team nr 7 backa ur kl 18:30 i går kväll, fick jag hopa in i team nr 30 i stället som hade bil "mazda 323f" men bara en förare

efter tokmeck från 21:00 till 03:00 så fick vi bilen färdig och kunde åtnjuta 3 timmars sömn.

med stor kämpar glöd och 3st vinter o 1 sommar däck lyckades vi ta oss in på plats nr 10 :yoparty med en av starfältets helaste bilar (vi lyckades bara punka ett däck o köra av 2st av våra fina cromade navkapslar)

Prebens team kom inte till start o vad jag kunde se så kom inte Kimen i heller (jag såg ingen 480 på banan i alla fall)

Så jäkla snyggt Oas!! :yoparty
Själv är jag för full för att fixa bilder nu...0258....ajaj. ;)

Snyggbild Oas!

någon som vet var man kan hitta bilderna på när vi tokmeckade? det va många som gick förbi o fotatde när vi meckade... o även när vi fyllde motorrumet med snö för att försöka kyla motorn:tuttar
hahahaha men det va sjukt ball iallafall:yoparty

Snyggbild Oas!

någon som vet var man kan hitta bilderna på när vi tokmeckade? det va många som gick förbi o fotatde när vi meckade... o även när vi fyllde motorrumet med snö för att försöka kyla motorn:tuttar
hahahaha men det va sjukt ball iallafall:yoparty

Tackar för en tokrolig dag. Vi får köra upp o hämta din rejsingmaskin i veckan :tummenupp

*/ ?>
Back