Tidig vår..

Svensson83

King
Gick med
31 Mar 2007
Hoj
Yamaha R6 2009
Verkar bli en tidig vår, hoppas de håller i sig så man kan dra ut på allvar snart, har redan kört en del :yoparty

hur är de med er andra?

jag hoppas att våren blir kall och jävlig fram till mitten av april nån gång då det gärna kan börja bli lite varmare. En tidig och varm vår brukar statistiskt sätt innebära en kall sommar med mycket regn (läs 2007).

Men redan? Det är ju bara Januari??

Så länge det inte är snö eller mindre än 5+ så tänker jag anse hela jan,feb,mars som vår. Körde hoj till jobbet idag, fan va nice. :pannkyss got to love the växthuseffekt.

Så länge det inte är snö eller mindre än 5+ så tänker jag anse hela jan,feb,mars som vår. Körde hoj till jobbet idag, fan va nice. :pannkyss got to love the växthuseffekt.

word:yoparty

så lände de inte drabbar sommaren så får de bli hur tidig vår som hellst för mig. De känns som de regnat nog för hela 08 nu haha.

trist att de mörknar så fort nu bara..

Har tänkt på hojen i princip hela dagen. Hjälpte inte att man mötte en XT660 motard i Jordbro heller.

O jag kollade just på Travis And the NitroCircus 5. Ville bara ta ut hojen direkt...

Har varit ute å sladdat med grisen idag, fem grader varmt och några enstaka regndroppar :tummenupp

Last edited:
Tog en sväng igår.. Men du får väl skriva i göteborgsdelen och motardtråden när du ska ut. Vi e ju en massa motardåkare i gbg!!:yoparty

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025