Tidagstur 10 Juli

Nytt framdäck på G samt byte packboxar, skall vara klart under morgondagen.
Ny kedja beställd su nu jäklar é hon ju nästan som ny.

Om inga koplikationor sker imorron gällande montering av stoffor så e jag på plats igen .. :yoparty

:hihi

PS. Vill du nå mig enklast, för en kaffe eller dylig så är SMS det enklaste. Jag är lite dålig på att kolla SH på semestern...

:rodnar
Köper någon Hyndan (eller TLR'n) så finns det risk att jag blir Ducce ägare till höst eller så...

:tungan

Inte för att hojarna är aktivt till salu, men vill någon ha dem släpper jag dem till marknadsmässigt pris utan att vela.
Och blir jag av med en hoj så blir det ju lättare att byta in den existeraden hojen mot en ny. :)
(Fast, så är det det där med den nya sjuka 32% straffskatten som Moderat fjanten erkänt för DN att pengarna inte går till sjukvården utan är till för att täcka upp skatte inkomstbortfallet från den borttagna fastighetskatten... hade bara skatten varit öronmärkt hade det ju varit OK... men nu är det bara sjukt - Dvs. Nya hojar = redan dyrare att försäkra än min gamla häck och 32% extra på trafiken gör det inte billigare att byta hoj precis...)

:hej

Kommer på Torsdag, hinner inte idag... (dumt att påbörja mek på en måndags kväll...)

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!