tid på lyngnern ring

pitbull

chefs president i hillbilly racing
Gick med
7 Apr 2005
Hoj
R6-09 race R6-06 race R1-05 race
Undrar om det finns nåt rekord runt lyngnern och vem som har det har ju blivit omkörd ett par ggr så det känndes som man stog still:gnissla . Tokholmarna kör ju rekord rundor hela tiden på bogan och dyl.

Kör själv som en jävla kärring runt lygnern trots att jag bor i kba men tycker det finns mycket roligare vägar häromkring än lyngnern.

Så upp med era tider nu!!

Undrar om det finns nåt rekord runt lyngnern och vem som har det har ju blivit omkörd ett par ggr så det känndes som man stog still:gnissla . Tokholmarna kör ju rekord rundor hela tiden på bogan och dyl.

Kör själv som en jävla kärring runt lygnern trots att jag bor i kba men tycker det finns mycket roligare vägar häromkring än lyngnern.

Det kanske är för att du bor i krokarna som du respekterar dom som bor runt sjön? JAG skulle inte vilja se en 8-åring springa efter sin fotboll efter en dold kurva...hua! Ej bebott....då drar jag på rullen...annars tar jag det riktigt lugnt.

...och jag håller med om bättre vägar, mycket sprickor o skit där!

Med risk för att låta som en moralkärring så är Lygnern runt en allmän väg och ingen bana.

Hoppas att alla kör efter sin egen förmåga och förhållande men det finns alltid en risk att varvtider kan få den mest rutinerade och riskmedvetna att spotta i näven och säga...nu vore det väl jävlar om jag inte kan kapa 30 sekunder nu när jag har ny hoj.

Sen är ju inte det ena varvet det andra likt då trafiken och andra förhållanden ändras.

/BW

Jag har både blivit fotgraferad och fått krattor efter mig runt lygnern så jag har gått över till banåka nu.

Att köra på tid på gata är bara förbannat dumt, jag börjar nog bli gammal :)

Jag ville inte upmana tiil nån idiot körning utan undra bara om det fanns nån kung på lyngnern. Som sagt kör själv sällan den vägen pga av mycket folk hästar mm i rörelse

Jag har både blivit fotgraferad och fått krattor efter mig runt lygnern så jag har gått över till banåka nu.

Att köra på tid på gata är bara förbannat dumt, jag börjar nog bli gammal :)

Jepp!

En gång kom en gubbe med såg farandes oxå...var du inte med då?

/BW

Får väl sälla mig till mängden och säga att tidtagning inte hör hemma på allmän väg. Visst, man kan väl klocka EN gång för att se... (Vilket jag vet att många har gjort).
Att sen ligga och försöka fila ner varvtiderna är en helt annan sak.
Det är väl därför som det aldrig postats varvtider eller filmer på samma sätt som tokholmarna gör (och att en sån film skulle bli lite lång)

Visst finns det några ställen på Ringen som man får hålla igen duktigt för omkringboende, men det är inte så illa. Inseros och Hällingsjövägen är ju mkt värre då. Hästar är eg bara ett ställe jag vet att det brukar kunna dyka upp

/BiB

Tidtagning lyngern

Nej du, tidsjakt där lär ju resultera i en hel del avåkningar (som om det inte redan är det runt lyngnern).
Och då har vi ju inte ens ägnat en tanke på dom som bor där.

3,34,28tim,med kanot:D
hade gammel gäddan bakom oss så vi fick
paddla vill jag lova:skrämd

hehe får säga till tjejen o försöka bräcka det me sin kolfiber kanot (som förövrigt fan e omöjligt att inte vällta med för när jag prova vällte jag fan nästan när jag höll i bryggan) =P

allmän väg e för männen, köra bana e som att åka tåg.. bullrigt å förutsägbart, man vinner ju alltid he he.. see you fuckers i backspegeln! nu blir d lygnern runt 15 blankt

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul