BLACK/RED DEVIL
954 RR
Tjo
åkte från jobbet igår onsdag kom ett par km sen hörde ja ett tickande/razzlande ljud från motorn bågen har i nu gått 1970 mil och senaste service e gjord vid 1800mil... O ja tyckte ljudet vart lite starkare åkte 1-2 km till sen va ja hemma... motorn va i arbetstemp när ja åkte
Hade ett liknadnde fel på min gamla kawa böt spännare (satte dit en manuell)o det vart bra den hade gått 2800 mil då...
Hur vanligt är det att kamkedje spännaren ger upp efter 1900 mil?
Men frågan är ska man satsa på en ny automatisk eller ska man köpa en manuell??? måste bli massor me mindre jobb o sätta dit en automatisk igen..
vart en hel del jobb på kawan tyckte ja o byta till manuell
mvh Henke
åkte från jobbet igår onsdag kom ett par km sen hörde ja ett tickande/razzlande ljud från motorn bågen har i nu gått 1970 mil och senaste service e gjord vid 1800mil... O ja tyckte ljudet vart lite starkare åkte 1-2 km till sen va ja hemma... motorn va i arbetstemp när ja åkte
Hade ett liknadnde fel på min gamla kawa böt spännare (satte dit en manuell)o det vart bra den hade gått 2800 mil då...
Hur vanligt är det att kamkedje spännaren ger upp efter 1900 mil?
Men frågan är ska man satsa på en ny automatisk eller ska man köpa en manuell??? måste bli massor me mindre jobb o sätta dit en automatisk igen..
vart en hel del jobb på kawan tyckte ja o byta till manuell
mvh Henke