Thx!!!!

Re: THX...

CorbenDallas skrev:
Fan, jag trodde ju det handlade om bioljud o så var det bara du Gurre. :D :D :D
Vi ses på söndag om inte innan. Jag räknar med att få sen en välpolerad kärra (rullstol) då.

Dags att sätta på wheeliebars kanske??? :tummenupp

Har redan fått wheeliebars! :squid

Höll på att slå över på sjukhuset :skrämd när jag skulle lyfta benet... så dom satte på Fete wheeliebars.

Angående "kärran" så är det självklart en RR modell som piskar det mesta :D :D :D

Fett, vi får kolla med Herr K om han inte har en RadicalRiders.net logga liggande som vi kan klistra på, så den blir riktigt RR... :rock :rock :D

CorbenDallas skrev:
Fett, vi får kolla med Herr K om han inte har en RadicalRiders.net logga liggande som vi kan klistra på, så den blir riktigt RR... :rock :rock :D

Ja för fan det hade varit fräckt...

Värsta racermannen

CorbenDallas skrev:

Corben!! annars kanske du har en RT liggandes :skrämd

Re: Re: Re: va

kajlyl skrev:
Välkommen tillbaka till friheten ;) :hej
Kommer du kunna köra hoj igen?
Som det känns nu så är kör jag inte mer på allmän väg... kommer vara med på mopperace i höst får se sen hur allt känns, att bryta så pass mkt så lätt fick mig att tänka till sen har jag 2 ungar oxå känns inte rätt att riskera liv och lem när man har sånt ansvar. Detta då jag har horn i pannan. En eventuell bancykel eller nåt kan kanske bli aktuellt nångång??

isf när?
Enligt meducin männen så är jag inte återställd på 6 mån så det lär ju inte bli i år....

Får/vill ni berätta nu vad som hände igentligen? :confused:
Hur var när väntar jag gärna lite till med tills fabror batong är klar...

CorbenDallas skrev:
Hähähäh, det går kanske att arrangera.
Man kan ju toura med rullstol också antar jag... :D :D :D

Går inte toura med en sån sportmaskin som jag innehar nu :D :D

Wheelar i alla vxl :squid

Det var väl "#¤%¤%¤!!

Tror man att man är på väg framåt och så åker man på blodpropp i armen :finger

Skulle juh åkt ut till sturup idag istället blev det akuten :(

Hoppas det blev en kul körning, jag kommer (förhoppningsvis) nästa gång. :tummenupp

Gurre skrev:
Det var väl "#¤%¤%¤!!

Tror man att man är på väg framåt och så åker man på blodpropp i armen :finger

Skulle juh åkt ut till sturup idag istället blev det akuten :(

Hoppas det blev en kul körning, jag kommer (förhoppningsvis) nästa gång. :tummenupp

Nu slapp du se min vurpa iallafall :slicka

Gurre skrev:
Jo det är sant.....

Men jävligt tråkigt för dig :(

Var försiktig hoppas du är ok

Han har bra mkt mer flyt än du för jag såg inte att han vurpat förrän efter körningen. Syns knappt att cykeln varit i backen faktiskt. :tummenupp

CorbenDallas skrev:
Han har bra mkt mer flyt än du för jag såg inte att han vurpat förrän efter körningen. Syns knappt att cykeln varit i backen faktiskt. :tummenupp

Skönt att se att det finns nån människa med lite flyt :tummenupp

Men känner jag den mannen rätt så växer dom där hornen mer och mer...... hoppas det blev en tankeställare..

Watch out man, nästa gång kanske du inte har flyt!! Jag klota på sturup ifjol lite skrap bara och lite kåpa och växelspak....

Så det är att rekommendera att klota på bana inte på allmän väg,
jag kan båda :fakta

Gurre skrev:

Men känner jag den mannen rätt så växer dom där hornen mer och mer...... hoppas det blev en tankeställare..

De växte rätt så rejält i går men så länge de inte växer på allmänna vägar,där jag för tillfäligt förhoppningsvis för alltid håller nere fart och har en jäkla respekt för alla grejor man kan slå i när man vurpar.Så kan de gått växa lite när man kör bana. :squid

micke.a skrev:
De växte rätt så rejält i går men så länge de inte växer på allmänna vägar,där jag för tillfäligt förhoppningsvis för alltid håller nere fart och har en jäkla respekt för alla grejor man kan slå i när man vurpar.Så kan de gått växa lite när man kör bana. :squid

SANT! :tummenupp

:squid

Så länge det bara är hornen som växer när jag är i närheten så är jag rätt nöjd... :D

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back