Fan, jag trodde ju det handlade om bioljud o så var det bara du Gurre.
Vi ses på söndag om inte innan. Jag räknar med att få sen en välpolerad kärra (rullstol) då.
Välkommen tillbaka till friheten
Kommer du kunna köra hoj igen?
Som det känns nu så är kör jag inte mer på allmän väg... kommer vara med på mopperace i höst får se sen hur allt känns, att bryta så pass mkt så lätt fick mig att tänka till sen har jag 2 ungar oxå känns inte rätt att riskera liv och lem när man har sånt ansvar. Detta då jag har horn i pannan. En eventuell bancykel eller nåt kan kanske bli aktuellt nångång??
isf när?
Enligt meducin männen så är jag inte återställd på 6 mån så det lär ju inte bli i år....
Får/vill ni berätta nu vad som hände igentligen?
Hur var när väntar jag gärna lite till med tills fabror batong är klar...
De växte rätt så rejält i går men så länge de inte växer på allmänna vägar,där jag för tillfäligt förhoppningsvis för alltid håller nere fart och har en jäkla respekt för alla grejor man kan slå i när man vurpar.Så kan de gått växa lite när man kör bana.
De växte rätt så rejält i går men så länge de inte växer på allmänna vägar,där jag för tillfäligt förhoppningsvis för alltid håller nere fart och har en jäkla respekt för alla grejor man kan slå i när man vurpar.Så kan de gått växa lite när man kör bana.