Perkidde
Evil mekes good karma
har fått nys om en thunderace från 2000 som en vill kränga. den e tydligen lagd och tysklandsimport. den ska reggas in av företaget. vad han sa (gick lite snabbt för det var vid stängningsdax..) så var det nåt med kåporna och att han inte orkade lägga nån energi på att fixa hojen utan ville sälja den för deras hämtpris typ. så det skulle bli riktigt billigt. nu e min undran vad ett sådant pris kan ligga på? ska dit på måndag och kolla på spöket som kanske blir mitt vinterprojekt.