Ninjaboy skrev:En till som är sur för att hans överprisade hoj inte kom till finalen.![]()
Njäee, jag e faktiskt inte sur. Personligen så tycker jag att gixxer1000-05 borde vunnit klart o tydligt, den är ju bäst anno 2005 - inget snack om saken!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ninjaboy skrev:En till som är sur för att hans överprisade hoj inte kom till finalen.![]()
WORDmaxximus skrev:Njäee, jag e faktiskt inte sur. Personligen så tycker jag att gixxer1000-05 borde vunnit klart o tydligt, den är ju bäst anno 2005 - inget snack om saken!!![]()
Uppenbarligen inte men jag vill inte skriva mer om det här, det finns en tråd om Masterbike så jag ska inte fortsätta här utan jag låter de som vill diskutera 999:an göra det.maxximus skrev:Njäee, jag e faktiskt inte sur. Personligen så tycker jag att gixxer1000-05 borde vunnit klart o tydligt, den är ju bäst anno 2005 - inget snack om saken!!![]()
Så om du kör ifrån Stiggy då eller?maxximus skrev:Sen så e det bara avdankade b-förare som kör i Masterbike.
MrGreen skrev:Så om du kör ifrån Stiggy då eller?![]()
maxximus skrev:Det där stämmer helt o hållet skall jag säga dig. Testa en sådan så får du se.
Poacher skrev:Jag har ofta undrat varför de aldig kan bestämma sig för vilka fjädringskomponenter de ska ha på modellerna, det är olika fram o bak och alla möjliga märken?
jo, jag var väl lite för allmän, tänkte på äldre modeller bla och 749, minns att jag sett de med olika fram och bak.gthyni skrev:![]()
Showa fram och bak på standardmodellerna
Öhlinare fram och bak på glasspinnarna
varför inte alla har Öhlinare kan du nog räkna ut.
gthyni skrev:![]()
Showa fram och bak på standardmodellerna
Öhlinare fram och bak på glasspinnarna
varför inte alla har Öhlinare kan du nog räkna ut.
Webspy skrev:Inte riktigt sant, S-modellen har bara öhlinare bak.... inte gaffel...
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |