Themes Sony Ericsson

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Hej alla!!

Tänkte höra om det finns intresse av egna customiserade themes till SonyEricsson telefoner?
Sitter och gör lite themes till SE och fick en idé när jag såg Sporthoj.com themet till SE.
Du kanske vill ha på din egen hoj eller bilen..ja precis vad som helst.

Hör gärna av dig om du är intresserad.....
Vill kolla intresset innan jag startar ngt.

JKay skrev:
Hej alla!!

Tänkte höra om det finns intresse av egna customiserade themes till SonyEricsson telefoner?
Sitter och gör lite themes till SE och fick en idé när jag såg Sporthoj.com themet till SE.

Var kan man hitta detta Sh.com themet...?

JKay skrev:
Hej alla!!

Snälla, snälla kan du göra ett tema till en SE Z800, Det ska vara snyggt och lättöverskådligt. Alltså inga färger som går ihop så man knappt ser vad det står. Gärna lite rock n roll över det, färgerna spelar inte så stor roll bara det inte är orange, lila, turkos eller någon annan färg som "sticker ut".

Kör med detta temat nu för det just är lättöverskådligt. Är väl inte klockrent nöjd med det.
http://www.zedge.no/?side=themes&getlogo=25480

Empa skrev:
Snälla, snälla kan du göra ett tema till en SE Z800, Det ska vara snyggt och lättöverskådligt. Alltså inga färger som går ihop så man knappt ser vad det står. Gärna lite rock n roll över det, färgerna spelar inte så stor roll bara det inte är orange, lila, turkos eller någon annan färg som "sticker ut".

Kör med detta temat nu för det just är lättöverskådligt. Är väl inte klockrent nöjd med det.
http://www.zedge.no/?side=themes&getlogo=25480

Skickat PM

CJ900RR skrev:
om du menar det som jag har gjort, det som finns på www.leetmaa.se så, nej det finns inte. men jag kan kanske göra ett om du ber snällt :7peta

GÖR ETT FÖR HELLVETE!! :mad: :mad: :mad:

Haha, nej men det skulle faktiskt vart snällt av dig att göra ett. :)

:Bugar :Bugar :Bugar

Padde skrev:
GÖR ETT FÖR HELLVETE!! :mad: :mad: :mad:

Haha, nej men det skulle faktiskt vart snällt av dig att göra ett. :)

:Bugar :Bugar :Bugar

oui det var riktigt snällt. ja jag ska. men inte idag, det är natten nu. och inte imorgon för då är det midsommar och jag måste skala 12 kilo potatis och rensa 12 liter jordgubbar och fixa bord och duka och allt vad det nu innebär :fyllisar :hihi

men på söndag kan jag nog hinna med det...

CJ900RR skrev:
det har det otroligt ologiska namnet Themes Creator :tungan du kan ladda ner det här: http://developer.sonyericsson.com/site/global/docstools/multimedia/p_multimedia.jsp

kostar gratis och är väldigt lättarbetat. så det är bara att hämta och starta din kreativa era :yoparty
Ibland har man bara mundiare ( överfört till ett tangentbord blir...?). :va
Ett par minuter efter att jag skickade inlägget hittade jag en onlinevariant på SEs hemsa :gnissla
Men tack för upplysningen, hade du varit lite snabbare hade jag inte behövt tänka själv alls :D :tummenupp
//Tobbe

Back