Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Wargen skrev:Jag har vunnit en biljett till den men i min stad går den inte på bio så om nån vill ha den så PM'a. Kan skicka den på posten.
Du får väl hitta en bio där den går?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wargen skrev:Jag har vunnit en biljett till den men i min stad går den inte på bio så om nån vill ha den så PM'a. Kan skicka den på posten.
Hoztic skrev:Du får väl hitta en bio där den går?![]()
Wargen skrev:jo den går ett antal mil härifrån o det orkar ja inte åka själv. (ingen vill gå på den me mig) men ja skicka den till en som väldigt gjärna ville ha den![]()
Hoztic skrev:Då gjorde du nån glad iaf!![]()


lorkan skrev:Mig
Har läst en del recensioner, totalsågad film, fylld med fördomar etc.![]()
Senast idag recenserade en filmskribent filmen i dagstidningen (ingen kvällspress alltså), den fick en 1a ..
Ska gå och se den ändå.
Wargen är så snäll.![]()
Recensenter brukar inte ha rätt så ofta 
Vad snällt gjort.Wargen skrev:Jag har vunnit en biljett till den men i min stad går den inte på bio så om nån vill ha den så PM'a. Kan skicka den på posten.
Han måste dessutom ha varit ett riktigt motorsnille! 
Om en recensent ger den 1p av 5 möjliga, bara måste det vara en höjdarrulle..lorkan skrev:2032232Mig
Senast idag recenserade en filmskribent filmen i dagstidningen (ingen kvällspress alltså), den fick en 1a ..

KristianAE86 skrev:2033150![]()
206 MPH -
Helt fantastisk film helt enkelt.
Burt Monroe was THE MAN.
bara att få iden att HANDFILA en ny vevstake ur en större vevstake från en CAT är rent sagt OTROLIGT !
& det viktigaste tycker jag - är att hans hastighetsrekort FORTFARANDE står sig i den klassen.
K
Drkosmos skrev:2050975"HOST" Såg den igårkväll i min egen lilla bio källare "HOST"
Färnbo skrev:2050974Gör DEN hojen på bilden 206 mph, mm tjena o jag hade en compact när jag var tretton som hängde Z 900 till 160.![]()
![]()
Med hembyggd motor!
Dels var Burt ett geni som kunde bygga en sån motor, och dels en dåre utan dess like som vågade köra den i över 300kmh! En sån kille har förtjänat all min respekt!
Snacka om att leva för sin dröm! Hoztic skrev:2050996Svar ja!Med hembyggd motor!
Dels var Burt ett geni som kunde bygga en sån motor, och dels en dåre utan dess like som vågade köra den i över 300kmh! En sån kille har förtjänat all min respekt!
Snacka om att leva för sin dröm!
![]()
Han verkar tyvärr inte ha blivit rikFärnbo skrev:2051053Ja jävlar.. Blev han rik på kuppen?
Känns som om envisheten nästan övergått i besatthet.
Måste nog gå och se filmen.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |