The Warriors

kosz

Ett mcsvin
Gick med
28 May 2005
Hoj
H-D FXSTB
Nån som har spelat The Warriors til ps2, filmen är bra men undrar om spelet är det?

Last edited:
kosz skrev:
Nån som har spelat The Warriors til ps2, filmen är bra men undrar om spelet är det?

Har det liggande hemma, har bara testat det en liten stund. Värdelöst 2-spelarläge iallafall, kan iofs bero på att jag testa med flickvännen :rofl

Annars verkar det helt ok, lite GTA-stuk på spelet. Du ska plundra affärer, råna folk, sno bilstereos, knarka och SLÅSS så in i helvete.

Ska testa lite mer när jag har kört klart Shadows of the collossus eller vad det nu hette.

Hyffsat underhållande men ger svår kramp i högertummen efter ett tag...

grymt spel klarade av det på 7-8timmar med polaren i 2spelare-läget och fick en tår i ögat då man klarade det, vilken nostalgi til alla som sett filmen i tidig ålder..... ville att de skulle vara dubbelt så stort minst....

jimler skrev:
grymt spel klarade av det på 7-8timmar med polaren i 2spelare-läget och fick en tår i ögat då man klarade det, vilken nostalgi til alla som sett filmen i tidig ålder..... ville att de skulle vara dubbelt så stort minst....
ska man ta sig hem till Cony?? spelar dom "nowhere to hide" :D nostalgifilm verkligen.. "WARRIORS COME OUT AND PLAYIYIY" :tummenupp

många situationer och miljöer är direkt tagna frånfilmen och filmsnuttarna mellan själva spel scenerna är från filmen fast animerad..... så du vet du... :tummenupp

Musiken är självklart med!!! :yoparty :Bugar

Jag och polaren sitter och lirar det för fullt, hur grymt som helst :yoparty
Älskar sådana här spel fast det känns som att det saknas nåt i det här och då kommer man på det; skjutvapen! Men det funkar ändå.
Jag har inte sett filmen än, ska se den vilken dag som helst och den verkar ju riktigt grym.
De hade en "warriors"-poster till salu på ebay, den som satt i tunnelbanan i new york när filmen skulle släppas. Bara 7000$ :huvet

Köpte det rea på siba 299 verkar helt ok men jag tror att om man ser filmen innan uppskattar man det mer :yoparty

kosz skrev:
Köpte det rea på siba 299 verkar helt ok men jag tror att om man ser filmen innan uppskattar man det mer :yoparty
jag tror man uppskattar den mest om man såg filmen som valp, och tyckte att den filmen var det ballaste som fanns. :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg