Drysen
Sporthoj® Gold™ account holder
Jahopp... lesson learned... Dont trust anyone. Trodde jag började bli lite kompis med en snubbe på proximitychatten. Sen sköt han mig den jävlen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jag planerar att dyka upp vid 20:30Nån som kör ikväll?

... Hoppar väl in nu å ser om ja kan komma över nåt skjutjärn...
(åja , den låg så prydligt så jag borde fattat att det var något slags fuffens...men scoutade runt somfan upp vid Rifle ridge eller vad det hette
1,5 mag med kulor åxå
, såg en "smygare" som jag tänkte ta rygg på och sneaka upp å slåihjäl/avrätta med nått välriktat skott från berettan (han hadde en hammare i näven) .... började avancera mot han (var väll kanske 150m ifrån) när jag ser 2 man kommma längs vägkanten mot Crystal lake resorten , då fega jag ur å lade mig under en gran å grät som en liten tjejj
(för att därefter logga av , vägra loosa pickan å min STORA rygga med massa junk i 
Najs! Surroundlurar med bra omdömen till vettigt pris. Bra tips. Har letat lite efter såna//Edit btw blidde ett https://www.inet.se/produkt/6361062/corsair-vengeance-1500-gaming-headset , samtidigt som jag beställde lite mera grejjer å tomtens vägnar

Nån som e på i eftermiddag/kväll? Befinner mej i närheten av superior junction...
Najs! Surroundlurar med bra omdömen till vettigt pris. Bra tips. Har letat lite efter såna

, byter!|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |
|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras
EURO MOTO ersätter inte IDM... |