The Stig avslöjad..

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Fnatti
Jaså? Såvitt jag minns är The Stig etta på listan fortfarande, följd av Mansell, Hamilton (på blött underlag) och sedan Button.

A jag ville minnas att Hamilton slog honom. Men du har rätt, The Stig är högst upp fortfarande. Dock körde Hamilton på väldigt blött underlag och fick 1.44.7 när The Stig har 1.44.4 på torrt underlag.

Vilket borde betyda att Hamilton är snabbare? :tummenupp
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Troligtvis, ja. Man kan dra av iaf en halv sekund..
 

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Ort
...
Hoj
crescent
"The White Stig was 'revealed' to be ex-Formula 1 driver Michael Schumacher on the 21st of June 2009 on the first episode of the new series of Top Gear. However at the end of the show this was shown to be an elaborate joke" Wikipedia

Står ju här att det var ett skämt
 

Dziobek

Staten Litar På Mig
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hillerstorp
Hoj
korvmojsrääser
Troligen är Fxx Ferrarin Michael Schumacher's. Har för mig att han fick en av Ferrari. Så kunde dom "avslöja" att the stig "är" Michael Schumacher och få högre tittarsiffror eller något sådant.
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Troligen är Fxx Ferrarin Michael Schumacher's. Har för mig att han fick en av Ferrari. Så kunde dom "avslöja" att the stig "är" Michael Schumacher och få högre tittarsiffror eller något sådant.
Du kan ha rätt med det där, eller så är det att Ferrari sa att om ni ska låna en bil så måste MS kör den.

Förstår ej heller hur folk kan tro att dom ska visa vem "the stig" är. Detta är ju bara nå jippo pga att MS är där & kör FXX´n
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Precis. Om några veckor kan man ju nästan göra en Family Guy-återblick av det här. "Kommer du ihåg den där gången du gick på att Michael Schumacher var The Stig?"

nääe, tacka vet jag christer klämmig; en enkel torr snubbe som inte visste ett skit om ratings och skit, utan bara var sig själv och brydde sig därefter.

[YOUTUBE-ID]YtHCWvHJSfU[/YOUTUBE-ID]
 

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ludvika
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Jag har alltid trott det var Stig Blomqvist.
 

ice13

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2005
Ort
hemma
Hoj
Italiensk
Collins har diskuterats, ja, men den där storyn byggde på rykten.

Nytt avsnitt, säsong 13 började för 50 min sedan.

Det sa ju till och med Stefan "lillövis" under F1-kvalet på Lördan.
Att Collins kört för honomi USA, och att han varit "The Stig".
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Första "stig" den svarta, avslöjade sig själv och fick sparken. Sen dess har det varit samma. Tror han va med i 2a säsongen och fick sparken innan 3e.
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
A jag ville minnas att Hamilton slog honom. Men du har rätt, The Stig är högst upp fortfarande. Dock körde Hamilton på väldigt blött underlag och fick 1.44.7 när The Stig har 1.44.4 på torrt underlag.

Vilket borde betyda att Hamilton är snabbare? :tummenupp

Wet + Oil!

Imponerande, samt att han satt och kommenterade bilen och sjöng under mer eller mindre hela resan :hihi
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Av samma anledning som det endast finns en snabb förare på Gelleråsen eller vad?:rolleyes:

Idén är ju att samma förare kör bilarna på samma bana.. Finns säkert massa snabba förare, men alla kör ju olika så tiderna går ju inte att jämföra på samma sätt..

Finns säkert massa snabba förare på g-årsen men inte två som kör exakt lika på exakt samma tider..
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
nääe, tacka vet jag christer klämmig; en enkel torr snubbe som inte visste ett skit om ratings och skit, utan bara var sig själv och brydde sig därefter.

[YOUTUBE-ID]YtHCWvHJSfU[/YOUTUBE-ID]
Christer Glenning var en utmärkt förare.
Dessutom en kul snubbe.
Man fick inte se mycket av det på Trafikmagasinet.
Men:
Jag träffade honom några gånger på Classic racing evenemang..

Med lite förändring av upplägget på TM, så skulle programmet blivit en korsning av Top Gear och "Agne och Svullo".
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Såg precis avsnittet, sjukt skoj.

Tror nog att de hade Schumi som The Stig enbart för att kunna få in en FXX... det är hans personliga.

Annars stämmer det att det funnits ett par olika The Stig... Vit, Svart, Grå om jag inte missminner mig.
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top