n'Lasse skrev:Kanonfilm!Men den blir hoptryckt dvs för hög
Jag spelar den i Mediaplejern.
Kul att du gillar den.
Prava att köra i helskärmläget då ska allt bli bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
n'Lasse skrev:Kanonfilm!Men den blir hoptryckt dvs för hög
Jag spelar den i Mediaplejern.
Nej. Det blir det inte. Är det bara jag som den trycks ihop för??TroLliS skrev:Kul att du gillar den.
Prava att köra i helskärmläget då ska allt bli bra![]()

Tinatjejen skrev:Oh mama![]()
Oj.. nu måste jag torka av stolen här, innan westen kommer hem![]()
De sista bilderna gjorde att jag nog måste gå å torka kinden åxå![]()
Heja TroLlis, du är min GUD!![]()

n'Lasse skrev:Nej. Det blir det inte. Är det bara jag som den trycks ihop för??![]()
![]()
Jag kör 1280x1024 så det är nog inte där problemet ligger. När jag själv har gjort mpeg-kodade filmer i Adobe Premiere så har jag fått samma fenomen om jag försökt koda dem till SVCD-format. I VCD-format har det dock blivit korrekta proportioner. Men jag kan egentligen inte sån't där...TroLliS skrev:Vilken skärmupplösning har du ??
Filmen är 720xnågot.
Har du mindre än 800x600 så kanske det kan bli tok![]()
Annars kan jag försöka fixa en annan ver där det ser rätt ut för dig.
Men hur det vetefan........
n'Lasse skrev:Jag kör 1280x1024 så det är nog inte där problemet ligger. När jag själv har gjort mpeg-kodade filmer i Adobe Premiere så har jag fått samma fenomen om jag försökt koda dem till SVCD-format. I VCD-format har det dock blivit korrekta proportioner. Men jag kan egentligen inte sån't där...
TroLliS skrev:Inte behöver du blöta ner kinderna men det kan vara lämpligt att torka stolen
Hojen blir fixad så den ska se exakt lika fin eller finare ut än förut![]()
Där sprack min ducatidröm men men..kul att åka kopia oxå.....![]()
![]()
) Liknar bjällerklang lite 
Tinatjejen skrev:Lika bra det, du skulle ju genast vara lite mindre gudomlig utan TL:en.. fast de där ljudet av ducce på tomgång, e ju inte helt fel.. (eller är de bara Monsters som låter så?) Liknar bjällerklang lite
![]()

TroLliS skrev:Hmmm om jag fick välja så åker jag hellre 999S än är gudomlig![]()
Men eftersom du ska köpa min hoj så löser det sig ändå eller......
![]()

Tinatjejen skrev:Allt har en prislapp sägs det
Och jag har varit mkt snäll iår![]()

Bear skrev:Försöker kolla på filmen men Media spelaren (Version 9) hittar inte lämplig decoder......(kan vara stopp i brandväggen iofs, men jag vet ju inte vilken port den försöker ladda ner codec´en på....)
Tips någon ?
//B
TroLliS skrev:Jasså det har du.
Vad säger West har hon varit snäll ??
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |