The Return of USGP.

Neutral skrev:
Det är väl allmänt känt att jänkare är mer stolta över sitt och inte skäms för att visa det heller. Dock är det nog unikt svenskt att bli så störd av det.

Det är nog inte så unikt för sverige... Hela mellanöstern-regionen är nog mer störda av det än vi i svedala. :3freak

I vilket fall: Bra film, men lite för mycket navelskådning.

Neutral skrev:
Det är väl naturligt då de i alla fall alltid har haft förare i toppen.

Det är väl allmänt känt att jänkare är mer stolta över sitt och inte skäms för att visa det heller. Dock är det nog unikt svenskt att bli så störd av det.
Blir inte störd av det utan tycker det är roligt.

Har någon en server så kan jag tanka upp filmen där för enklare nerladdning för alla. Både WMV och de tre MOV (bättre kvalle) filmerna.

Neutral skrev:

En liten anekdot, som iofs inte har med amerikaner att göra, men skulle lika gärna kunna ha haft. Jag och några klasskompisar var i Österrike och gjorde praktik på gymnasiet. Träffade lite folk där, och så skulle vi iväg och åka skidor över en dag. Dom hade frågat om vi var bra på att åka, och vi sa väl ungefär att "ja, ganska bra åker vi väl kanske". På samma fråga svarade dom att "ja, vi är bra på att åka". Väl ute i pisten visade det sig väldigt tydligt vem som hade varit blygsam och inte. Mer behöver jag nog inte säga. :rolleyes:

PacMan skrev:
En liten anekdot, som iofs inte har med amerikaner att göra, men skulle lika gärna kunna ha haft. Jag och några klasskompisar var i Österrike och gjorde praktik på gymnasiet. Träffade lite folk där, och så skulle vi iväg och åka skidor över en dag. Dom hade frågat om vi var bra på att åka, och vi sa väl ungefär att "ja, ganska bra åker vi väl kanske". På samma fråga svarade dom att "ja, vi är bra på att åka". Väl ute i pisten visade det sig väldigt tydligt vem som hade varit blygsam och inte. Mer behöver jag nog inte säga. :rolleyes:
:D

Åkte enduro i Moab, Utah och när man anmälde sig så fick man ange beginner/novice/intermediate/professional. Eftersom det rörde sig om klippåkning m m så angav jag och min polare novice. Efter en heldag som vi sköljde ner med pizza och öl för bästa återhämtning så sade ledaren att vi tillhörde de 2 bästa procenten av åkarna som kommer dit. Vi blev förvånade för vi är verkligen inte så bra men då sade han att när européer säger en klass så kan han direkt flytta upp dem minst en men när en amerikan säger en klass (alla sa professional) så får han flytta ner dem två! :D De angav professional men när de stannade där det lutade fotade de ofta på ut/nersidan så att säga, det går ju inte så bra. :hihi

http://www.elitemotorcycletours.com/ (rekommenderas! :banana)

Sorry för OT. :brinnerup

Last edited:
[PlastRaket] skrev:
........det enda som fattades var väl "USA is the best, the others just don't seem to know it but fuck them,they are fuckin' loosers" :huvet
Eller som John Kocinsky sade: "if it ain't American, it ain't shit" :lol

Honom saknar jag verkligen.

Neutral skrev:

Han har tjänat en rejäl hacka på fastighetsaffärer i LA-området tydligen. Senast han syntes var ju när han var en av utvecklingsförarna på Yamahas M-1:a.

Neutral skrev:

Japp, han var suverän!

En annan favorit "Honda riders are pussies!"(JK blev världsmästare på Honda 1997 :hihi )

[PlastRaket] skrev:
........det enda som fattades var väl "USA is the best, the others just don't seem to know it but fuck them,they are fuckin' loosers" :huvet

:tummenupp tycker att filmen är söt !! med alla mina gamla hjältar o allt :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back