The Ravetrancer Project.....mission accomplished

Ravetrancer skrev:
Till micke_gbg (WCX) tycker nog fan att detta var snyggare än ISR...... :slicka

Du har så fel din posergubbe, HÄR är riktiga bromsar :fatta!

(I nästa numer av Bike är min hoj med i. :finger )

Bifogat

• bilderna 040.jpg
    bilderna 040.jpg
    117.6 KB · Visningar: 981
Förbannat snygg hoj, synd e bara att den inte är i mina ägor... förvisso ganska lik min :rolleyes:

All credit till rejvis :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

skall du rejsa på bana med den så får du ursäkta att jag tycker du är lite pantad...

HELT KLART GRYM iaf. :bow

metallgutten skrev:
Grym Rookie1000 hoj - du kommer äga depån. Coolt som f-n att du ska rejsa med den. :tummenupp :D

Precis :tummenupp Allt godis är till för att göra hojen snabbare, varför köper man annars en massa eftermarknadsdelar :D

Jävligt snygg! Nu får du bara köpa en hoj som du vågar köra oxå. Men vart tog High-pipen vägen? Du verkar byta rör som jag byter kallingar :p

Jäkligt fin !!

Coolt att det är nån som vågar ha med lite flames oxå.
USA inspirerat bygge eller???
Hursomhelst va den snygg, är bara neon ljusen som saknas då :D :tummenupp

fireblade skrev:
skall du rejsa på bana med den så får du ursäkta att jag tycker du är lite pantad...

HELT KLART GRYM iaf. :bow
tack för pantningen, men det var ju inget nytt eller hur....? :D

Stoppsladd skrev:
Jäkligt fin !!

Coolt att det är nån som vågar ha med lite flames oxå.
USA inspirerat bygge eller???
Hursomhelst va den snygg, är bara neon ljusen som saknas då :D :tummenupp
hrmmm, det sitter redan på hehehehe. Har ett blååt neonljus inne i svingen där dämparen går genom svingen....

Ok hade väl nästan kunnat räkna ut det :D

Såg dom sålde ventilhattar på touring butiken nu med blått ljus.
Såna som lyser bara när man kör borde bli jäkligt grymme med dina högglans polerade fälgar. Eller är det för GAY?? :p
Tror iaf att det skulle bli rätt bra

Även om det inte alls är en hoj i min smak så får jag säga att billder aldrig kan göra Rejvis´ hojar rättvisa, IRL är dom skitsnygga!! Och jobbet är minutiöst utfört. :tummenupp

Stoppsladd skrev:
Ok hade väl nästan kunnat räkna ut det :D

Såg dom sålde ventilhattar på touring butiken nu med blått ljus.
Såna som lyser bara när man kör borde bli jäkligt grymme med dina högglans polerade fälgar. Eller är det för GAY?? :p
Tror iaf att det skulle bli rätt bra

The gayer the merrier......klart det ska vara ubergay i år.....BikerBoyz har satt sina klor i mig......hahaha

Ravetrancer skrev:
The gayer the merrier......klart det ska vara ubergay i år.....BikerBoyz har satt sina klor i mig......hahaha

Hahaha... så med andra ord lutar det åt ett par porrigt neon blåa ventilhattar då??? Som kronan på verket menar jag :rock

Tokskön hoj iaf har hållt på mycket med bilar förut men nu vill jag bara hem och riva hojen.....modda modda!!! :D

*/ ?>
Back