The Pink Ladies Bowlingnight 3 oktober

Det finns kanske fler som gör som du...? :)

Tänker du på dig själv nu eller har du sett mig bowla!?

Allså ni verkar ju helt coco allihopa :rofl

Det här ska bli roligt. Vi ses på olarrys eller vad det nu hette - o jag hittar dit vill säga. kl sex var det va? på lö

Vi, coco!? :va
Kanske lite då. :näsblod

Till Entré lär du hitta, hoppas jag. Annars kan du komma hem till mig så går vi dit tillsammans. :wiggle

Till Entré lär du hitta, hoppas jag. Annars kan du komma hem till mig så går vi dit tillsammans. :wiggle

Jag syftade inte på någon speciell... :gnissla:tungan

Det lär vara lättare att hitta till entré än till dig!

hahaha Med tanke på att jag har lika bra lokalsinne som en guldfisk och sällan är i malmö så...
och sen har mamma sagt att jag inte ska följa med främlingar hem.
Jag har skrivit ut kartor från eniro så det ska nog gå bra. Såg att det var typ raka spåret in mot centrum så vad kan gå fel? Right?

hahaha Med tanke på att jag har lika bra lokalsinne som en guldfisk och sällan är i malmö så...
Jag har skrivit ut kartor från eniro så det ska nog gå bra. Såg att det var typ raka spåret in mot centrum så vad kan gå fel? Right?

Ska du köra bil? För i så fall är det bara e6, och sen står det malmö c, då kommer du upp på e22. När e22 slutar så har du Entré framför dig, skitstort, i glas. Går inte att missa. :D

Ska du köra bil? För i så fall är det bara e6, och sen står det malmö c, då kommer du upp på e22. När e22 slutar så har du Entré framför dig, skitstort, i glas. Går inte att missa. :D

Inte riktigt säker ännu men - Ja, det lutar åt att jag kör bil. Tack för vägbesk. I glas säger du? Är inte det genomskinligt? :va

Tjejerna är alla jätte snälla, men våra hangarounds vågar jag inte yttra mig om. Som du ser i snygging-tråden så är dom lite mongo. :rofl :tummenupp

Va fan. Här ställer vi upp som lite trevligt ögongodis i eran snyggingtråd och så blir man kallad mpngo.... :(

Jag syftade inte på någon speciell... :gnissla:tungan

Det lär vara lättare att hitta till entré än till dig!

Ett fint litet vitt hus precis nedanför kanalen. Går inte att missa, om man nu inte jobbar på DHL vill säga.

Främling, Jag!? Inte länge till käre vän. :wiggle

Joho! Det går visst att missa. Men det är inte lätt.

Inte riktigt säker ännu men - Ja, det lutar åt att jag kör bil. Tack för vägbesk. I glas säger du? Är inte det genomskinligt? :va

Lite betong, armeringsjärn och stål har nog också använts.

Mjo... Ska det inte vara det? :confused:

Inte om det är kraftigt tonat!

My god, nu börjar han igen. Du MÅSTE verkligen hitta dig en tjej, eller typ köpa dig en docka el nåt. Undrar om du raggar lika energiskt när du är ute? :rofl :hihi

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph