The Pink Ladies Bowlingnight 3 oktober

Ja jag får väl oxå tacka för mig :) über trevlig kväll!!!

jag tackar också :D rena flytet att man kom hem tillslut.. men helt perfekt kväll på o´learys och harrys.. :)

Vill också tacka för en mycket trevlig kväll =)

Sajklan: Hälsa chauffören och tacka så mycket för han körde.

Sjukt skoj kväll igår :tummenupp:yoparty
Tack Money för att du fixade :krama och tack till alla som kom. F*n va skoj man har med SH folk :Bugar

Synd man inte kunde bowla men det får man väl ta igen nästa gång. För det blir väl fler gånger :)

Nu blir det soffan och WSBK. Sen får man väl kolla om det finns några bra bilder på nallen som kan passa på SH :D

du smartface, du hade ju packat ner din våta handduk i väskan :tummenupp antog att du inte kommer komma o hämta väskan på ett par dagar så jag hängde upp den på tork ;)

okej:va men ni stressa ju mej så fick ju slänga ihop allt ba så vi kom iväg. Säg till när du e hemma nån dag så man kan komma förbi o hämta sakerna :tummenupp

Missade Vobblingen men tog igen det med lite dans på högtalaren på Harrys. Rolig kväll :tummenupp

Tackar för en trevlig kväll och kan konstatera att utan sprit blir det lite tråkigare.

Gör om, gör rätt :7peta

Blev några få bilder som man faktiskt kan se vem det är.

Bifogat

• DSC00224.JPG
    DSC00224.JPG
    141.8 KB · Visningar: 82
  • DSC00225.JPG
    DSC00225.JPG
    137.3 KB · Visningar: 73
  • DSC00232.JPG
    DSC00232.JPG
    173.5 KB · Visningar: 77
3 ynkliga bilder ??? e det inte fler som tagit några ? börjar misstänka att det finns några skandaler som inte vill komma fram på bild :)

3 ynkliga bilder ??? e det inte fler som tagit några ? börjar misstänka att det finns några skandaler som inte vill komma fram på bild :)

Det finns nog mååånga fler bilder. När väl Money hittade sin kamera så tror jag den vandrade runt både på bowlingen och på Harrys.
Så jag gissar att skandalbilderna kommer ikväll :D

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...