The Pink Ladies Bowlingnight 3 oktober

Haha, jag tycker man argumenterar bäst på fyllan, kommer på så många saker man aldrig hade tänkt på annars :hihi

Eller så får du köra den att leget är 3 år gammalt, och att du är 3 år äldre nu ju. Bara en tillräckligt dum vakt så funkare d säkert :rofl:-p

Haha, jag tycker man argumenterar bäst på fyllan, kommer på så många saker man aldrig hade tänkt på annars :hihi

Eller så får du köra den att leget är 3 år gammalt, och att du är 3 år äldre nu ju. Bara en tillräckligt dum vakt så funkare d säkert :rofl:-p

Visst är många vakter blåsta (ur en onykter persons perspektiv) men så blåsta är dom kanske inte :gnissla
Men prova kan man =)

Är det någon som tänkt sticka dit lite tidigare och äta? Mat i magen måste man ju ha...

Och... Är man packad är man alltid tilltänkt som nästa Nobelpristagare! :tummenupp

(Att andra inte förstår ett smack vad man babblar om beror bara och endast på att de inte är smarta nog att förstå. :hihi)

Är det någon som tänkt sticka dit lite tidigare och äta? Mat i magen måste man ju ha...

Och... Är man packad är man alltid tilltänkt som nästa Nobelpristagare! :tummenupp

(Att andra inte förstår ett smack vad man babblar om beror bara och endast på att de inte är smarta nog att förstå. :hihi)

Haha precis... Det kan man visa tex genom att kläcka ur sig att vi är på väg till Australien, i ett flygplan, på vägen hem. Enda skillnaden är att man ser träd från taxin, och inte från flyget.... :gnissla

Haha precis... Det kan man visa tex genom att kläcka ur sig att vi är på väg till Australien, i ett flygplan, på vägen hem. Enda skillnaden är att man ser träd från taxin, och inte från flyget.... :gnissla

Har alltid sett träd när jag åkt flygplan, dock uppifrån :arsele

En som varit ute förr :tummenupp

Japp! :tummenupp Smart blir jag, men inte roligare. :gnissla

Ha, ha... Jo... Men någon av oss hade säkert druckit en Red Bull Vodka, så helt fel var det väl inte? Bara en smärre geografisk miss. Byt ut Eslöv mot Australien så blev det ju rätt. ;)

Ska vi köra någon uppsamling i Lund innan då? E ju ett par stycken därifrån som ska med tror jag.

Ska vi köra någon uppsamling i Lund innan då? E ju ett par stycken därifrån som ska med tror jag.

Låter ju som en bra idé! Men det blir kanske lite olika tider vi ska åka in ifall vi ska äta där eller inte?

(Nu har jag druckit en öl och se där, helt plötsligt tänker jag på allt! :brinnerup)

Låter ju som en bra idé! Men det blir kanske lite olika tider vi ska åka in ifall vi ska äta där eller inte?

(Nu har jag druckit en öl och se där, helt plötsligt tänker jag på allt! :brinnerup)

Jag e lite inställd på deras buffe :tummenupp så jag käkar gärna där inne, tror nog dom flesta hade tänkt det:confused::va Hoppas bara fördrinken består av whiskey red bull :tummenupp

Jag e lite inställd på deras buffe :tummenupp så jag käkar gärna där inne, tror nog dom flesta hade tänkt det:confused::va Hoppas bara fördrinken består av whiskey red bull :tummenupp

Whiskey Red Bull? Du tänkte också flyga taxi tillbaka till Lund? :D

Har ingen aning om vad det är för buffé, men antar de har hemsida?

minitoker ska ju också åka från Lund, men vet inte ifall hon ska äta där. Ska hon inte det kan hon ju i och för sig alltid dricka lite "energidryck" inför bowlingen. :tummenupp

Bump

Jag vill bowla:

1. Mr K
2. Gromit
3. Bunde
4. Quman
5. MoZkit0 (söker sovplats)
6. Gamila
7. Zilversurfer
8. aidem
9. sideline
10. Sandra
11. Svalan
12. Vaselek
13. WickeD
14. Palle71
15. Minitoker
16. Jinnarp
17. Izor
18. sajklan
19. Tulle85
20. Nilssson_
21. Kisse_
22. Wilcan
23. Offe
24. Tsunami (ej bowla)
25. Camilla (Pengars syster)
26. fajfor
27. Dio
28. Sarah (Swishans buddy)
29. Gruztager
30. Slipsten (kanske bowla, kanske inte)
31.
32.
33.
34.
35.
osv

Jag vill bowla:

1. Mr K
2. Gromit
3. Bunde
4. Quman
6. Gamila
7. Zilversurfer
8. aidem
9. sideline
10. Sandra
11. Svalan
12. Vaselek
13. WickeD
14. Palle71
15. Minitoker
16. Jinnarp
17. Izor
18. sajklan
19. Tulle85
20. Nilssson_
21. Kisse_
22. Wilcan
23. Offe
24. Tsunami (ej bowla)
26. fajfor
27. Dio
29. Gruztager
31. Anna (Mias wingman)
32.
33.
34.
35.
osv

Whiskey Red Bull? Du tänkte också flyga taxi tillbaka till Lund? :D

Har ingen aning om vad det är för buffé, men antar de har hemsida?

minitoker ska ju också åka från Lund, men vet inte ifall hon ska äta där. Ska hon inte det kan hon ju i och för sig alltid dricka lite "energidryck" inför bowlingen. :tummenupp

Jag åker inte från Lund, jag kommer vara i Malmö redan.

Tror jag kommer dyka upp men skippar bowlingen. Handikapp sen tidigare och just nu stel som pinne efter vurpan i lördags så jag skippar motionen ett tag framöver :tungan

Någon som kan tänkas husera mig över natten?

Jag vill bowla:

1. Mr K
2. Gromit
3. Bunde
4. Quman
6. Gamila
7. Zilversurfer
8. aidem
9. sideline
10. Sandra
11. Svalan
12. Vaselek
13. WickeD
14. Palle71
15. Minitoker
16. Jinnarp
17. Izor
18. sajklan
19. Tulle85
20. Nilssson_
21. Kisse_
22. Wilcan
23. Offe
24. Tsunami (ej bowla)
26. fajfor
27. Dio
29. Gruztager
31. Anna (Mias wingman)
32. Dede (ingen bowling)
33.
34.
35.
osv

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka