The new world order

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Såg denna för något år sedan, Jag har visat den för många kompisar, och så har jag posta den på en del andra forums..

Så jag tänkte att jag delar med mig av den här också:

http://video.google.com/videoplay?d...97&ei=VfHnSMSCIZOwiAKQ8KivCA&q=zeitgeistmovie

För er som inte lärt er engelska så finns den med svensk sub på http://www.zeitgeistmovie.com om du scrollar ner lite..

Part 1: om Religon "ganska så tråckig" men intressant endå.
Part 2: om 9/11 "helt galet grym"
Part 3: om dollarn $$$ "Ännu grymmare, kommer ni nog förstå varför det är en så kallad finnansKris just nu"

filmen är sammansvetsad så man förstår ganska så enkelt vad allt handlar om... eller det som komma-skall... "lol" för svenskan där.

The new world order here we come :yoparty

En tvåtimmars konspiratorisk film på googlevideos? Nej tack. Men K-micke och smartman uppskattar det säkert, de gillar ju att tro det var USA som sänkte WTC 9/11 och så.

om du kan bevisa motsatsen så ska jag lyssna på dig, men om du inte kan det så, ska jag hålla mina ögon stängda, precis som du.

Den filmen har ju skapat en del debatt bland foliehattar över hela internet. Jag tycker den är underhållande, men jag tror den inte.

om du kan bevisa motsatsen så ska jag lyssna på dig, men om du inte kan det så, ska jag hålla mina ögon stängda, precis som du.

Bevisa motsatsen på 9/11 är ju inte så svårt. Bara kolla all dokumenterad film bland annat. Eller räknas det bara om man var på plats och såg planen flyga in i byggnaderna och få dem att kollapsa? Isåfall kräver jag bevis från någon som befann sig i källaren och verkligen såg sprängmedlet som påstås finnas där.
Eller någon som verkligen har sett den där missilen som kraschade in i pentagon.

i-want-to-believe.jpg

:2cool :2cool :2cool

Bevisa motsatsen på 9/11 är ju inte så svårt. Bara kolla all dokumenterad film bland annat. Eller räknas det bara om man var på plats och såg planen flyga in i byggnaderna och få dem att kollapsa? Isåfall kräver jag bevis från någon som befann sig i källaren och verkligen såg sprängmedlet som påstås finnas där.
Eller någon som verkligen har sett den där missilen som kraschade in i pentagon.
´
Det var en TOPPHEMLIG stealthmissil som inte kunde ses med blotta ögat. :gnissla

och om du nu skulle kolla på zeit, så får du höra berättelser ifrån folk som var i källaren och överlevde..

:tummenupp

och om du nu skulle kolla på zeit, så får du höra berättelser ifrån folk som var i källaren och överlevde..

Och om du skulle kolla på en film från den onda sidan så skulle den vara minst lika övertygande.

Om du letar runt lite så ska du se att dom flesta frågor som Zeitgeist skapar finns besvarade.

Den filmen har ju skapat en del debatt bland foliehattar över hela internet. Jag tycker den är underhållande, men jag tror den inte.
Underskatta inte foliehatten: MIT Study. Foliehatten verkar FÖRSTÄRKA signaler istället för att störa ut, så ju fler foliehattar ju lättare blir det att kontrollera människors tankar. :0

Hm, AFDB godtar inte MIT's resultat och hänvisar till denna undersökning. Jaja, man får väl fortsätta bära sin foliehatt för säkerhets skull..

Last edited:

Du representeras av Cartman i South Park avsnittet i vilket de tar upp 9/11 konspiratsioner.. Kolla på det :)

Hur vet du det? känner du dessa människor? Detta visar vilket grymt bra maktredskap media är.

Last edited:
Du representeras av Cartman i South Park avsnittet i vilket de tar upp 9/11 konspiratsioner.. Kolla på det :)

Hur vet du det? känner du dessa människor? Detta visar vilket grymt bra maktredskap media är.

nu vänder du vell på det hela.. det är ju den officiela storyn som sänds i media.
och inte denna... :tummenupp

Marzz..

jag ska informera dig om en sak, loosechange är en helt annan film, bara så du vet.

Jag har själv kollat på den, och den är helt åt helvete cp...
som ett tex, i den första filmen dom släppte så pratade dom om att det var små vätebomber som orsakade kollapserna, och det förstår vell vem som hällst att det är helt omöjligt..

så loosechange ger jag inte mycket för.

men zeit, är en helt annan femma... :tummenupp

Last edited:
Marzz..

jag ska informera dig om en sak.....

Du verkar inte vara öppen själv för andra bilder/vinklingar... Man kan vrida och vända hur som helst på en storry och få den att framstå på helt olika sätt.
Har sett zeit för länge sen och tyckte den var underhållande men Jag tar saker Jag ser på nätet, tv, hör på radio med en nypa salt.
Har man inte varit med om det själv vet man inte 100% och då kör Jag på det mest sannorlika att passa in i min världsbild.
Ävet om Jag inte tror det så kan ALLT i zeit vara påhitt. Du har inte mycket belägg för att det inte är så.

google finns ju, så det går ju att kolla upp en del saker själv.. resten får man vell gissa och spekulera i.

som en snabb grej man kan kolla up, är hur en verklig crash-site ser ut, och sedan gämföra den med , tex pentagon, eller flight 93

finns massa bilder på google.

bara 1 grej av många man kan kolla up själv...

Last edited:
Den här tråden har potential. Nästan i klass med smartmans, faktiskt.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti