The Mailman (förmodligen den sämsta filmen genom tiderna)

Halogen skrev:
2073833 Ni har glömt Gangs of New York. Den skitfilmen brydde jag mig inte ens om att se klart, fifan vilken dynga. Såhär i efterhand är jag jävligt glad att jag inte betalade för att se den, då hade jag känt mig ännu mer lurad. :gnissla

Den är ju fett bra :7peta

Jag har inte sett den du snackar om men måste bara varna er för filmen CUT. Det är skräckfilm på Amöba-stadiet, fast sämre! och inte nog med de, på framsidan skyltar de med namn som "kylie minoge" det visade sig att hon var med i 20sekunder, hon var den första som blev mördad.. 30 sekunder in i filmen. Väldigt bra film att förstöra en trevlig kväll med.!

Se hela Naked Lunch om ni klarar. Det MÅSTE vara den sämsta filmen som någonsin producerats.

Det är uppenbart att ingen har sett LUST med Cia Berg, Robert Gustavsson hade nån roll också. Så makalöst dåligt manus och skådespel, och massor av tabbar genom hela filmen. Tex att nån pratar i telefonen medans man ser att de inte ens har ¨bemödat sig att sätta i kontakten i uttaget. Vet inte hur det är med er men jag stör mig rätt kraftigt på sådant.

Dom flesta svenska filmer klarar jag inte av... Många gånger jag har blivit tvungen att gå därifrån och sambon får kolla klart själv, jag blir så jäkla frustrerad på svenska filmer att jag håller på att dra av mig allt hår.
Tjenare kungen var en av få svenska filmer jag sett klart, men det var nog tack vare den bra musiken ;)
Frostbiten kan bli intressant, även om jag hört att den ska vara rätt kass den också.

En av dom sämsta filmerna måste vara Maximum Overdrive(manus av Stephen King)!

Cp-truckar med maskingevär på flaket....*suck*
Hoppas Angus&Co fick bra betalt iaf för att göra soundtracket.
Ser jag den i ngn butik ska jag bryta sönder den!

vet någon här vad "världens sämsta film" heter (den har blivit utsedd till det). det skulle vara något med att de har spelat in olika delar av samma scen vid olika tidpunkter på dygnet. sen skulle det finnas synliga trådar på tv och de ändrade form och saker. någon som vet vilken jag menar :va

Kolla in imdb:s worst 100 lista där finns det ett antal riktigt dåliga rullar med.

KarlJohan skrev:
2072965 Skulle kolla på film med polarna ikväll. De hade hyrt the mailman. På omslaget såg det ut att vara en helt vanlig hollywood-thriller. Men vi blev fan helt målllösa! :3freak

ALLT var skit! Skådisarna var sämre än sämst, jag har sett p-rullar med bättre handling och bildkvalité. Kameravinklarna var helt fucked up. Precis allt var fel. Såg som nåt som vi gjorde i ettan på gymnasiet. :hihi

Tillslut orkade vi inte med skiten längre så en av polarna ringde videobutiken o frågade vad fan det var frågan om och om vi kunda få byta...

Har någon sett den här filmen? Är det ett jävla skämt eller?

Hursomhelst. Varning utfärdas.

Såg Transporter 2 inatt,totalt värdelös
Som tur var så va det på jobbet så jag hade iallafall betalt
för att se eländet :D :D :D

-Rosen- skrev:
2075935 vet någon här vad "världens sämsta film" heter (den har blivit utsedd till det). det skulle vara något med att de har spelat in olika delar av samma scen vid olika tidpunkter på dygnet. sen skulle det finnas synliga trådar på tv och de ändrade form och saker. någon som vet vilken jag menar :va

Kan det vara denna månne?? :hihi

http://www.imdb.com/title/tt0052077/

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!