The Mailman (förmodligen den sämsta filmen genom tiderna)

KarlJohan

Hög fart utjämnar hinder.
Gick med
1 Nov 2003
Kungälv, Oskarshamn o överallt där i mellan.
Hoj
Husaberg FE 400 *såld men kommer en likadan till hösten*
Skulle kolla på film med polarna ikväll. De hade hyrt the mailman. På omslaget såg det ut att vara en helt vanlig hollywood-thriller. Men vi blev fan helt målllösa! :3freak

ALLT var skit! Skådisarna var sämre än sämst, jag har sett p-rullar med bättre handling och bildkvalité. Kameravinklarna var helt fucked up. Precis allt var fel. Såg som nåt som vi gjorde i ettan på gymnasiet. :hihi

Tillslut orkade vi inte med skiten längre så en av polarna ringde videobutiken o frågade vad fan det var frågan om och om vi kunda få byta...

Har någon sett den här filmen? Är det ett jävla skämt eller?

Hursomhelst. Varning utfärdas.

Haha hatar sånt, hyrde en film för ett tag sedan, handlade om en gubbe som var
pensionerad snut som har bosatt sig vid en sjö och försöker få tag i en mördare.
Han går runt i några butiker i 2 TIMMAR och i slutet när han är nära
att få tag i mördaren så brinner mördaren upp i en bil och då kommer
eftertexterna rullandes, alla vi satt bara som levande fågelholkar "WTF".
Vet inte vad den filmen heter, någon som vet?

Caved In som är rätt ny också är hur jäkla dålig som hellst, se den inte.

Thundercat skrev:

Thats the one. Men omslaget ser inte lika dant ut så låt er inte luras där ute i affärerna!

Läste recensionen på sidan där. So bad it´s surreal.

Stämmer verkligen. Alltså det här är ingen B-film. Det här är fan en ren katastrof.

x-per skrev:
2072969 Haha hatar sånt, hyrde en film för ett tag sedan, handlade om en gubbe som var
pensionerad snut som har bosatt sig vid en sjö och försöker få tag i en mördare.
Han går runt i några butiker i 2 TIMMAR och i slutet när han är nära
att få tag i mördaren så brinner mördaren upp i en bil och då kommer
eftertexterna rullandes, alla vi satt bara som levande fågelholkar "WTF".
Vet inte vad den filmen heter, någon som vet?

Caved In som är rätt ny också är hur jäkla dålig som hellst, se den inte.

Kan det vara denna? Imdb
Tycker också att den var seg med kasst slut.

x-per skrev:
2073019 Thats the one, sjukt dålig film.

Sämst av dem alla är ändå Battlefield Earth. Det är första gången(och enda) som jag blivit tvungen att ta en paus i filmtittandet för att filmen varit så vansinnigt dålig.

Nu vet jag att jag kommer att få en jävla massa folk på mig, men filmen "Kill Bill" är nog tamejfan det sämsta jag har sett.

Tunn och ryckig handling, dåliga specialeffekter och ryckigt filmat, och den satans musiken sen...

Det är en av få filmer jag har stängt av och zappat tv istället för (jag såg den färdigt dagen efter, men den blev inte bättre)

GuW skrev:
2073186 Nu vet jag att jag kommer att få en jävla massa folk på mig, men filmen "Kill Bill" är nog tamejfan det sämsta jag har sett.

Tunn och ryckig handling, dåliga specialeffekter och ryckigt filmat, och den satans musiken sen...

Det är en av få filmer jag har stängt av och zappat tv istället för (jag såg den färdigt dagen efter, men den blev inte bättre)
Kill Bill e ju asbra ..... :fatta!

GuW skrev:
2073186 Nu vet jag att jag kommer att få en jävla massa folk på mig, men filmen "Kill Bill" är nog tamejfan det sämsta jag har sett.

Kill bill är enligt mig ett mästerverk :mattias
Bra musik är det också :fatta!

Sämsta filmer jag har sett:
Titanic, Pearl Harbour och the day after tomorrow.

Intressantaste film jag sett på senaste:
Team America

Annars gillar jag konstiga filmer som man får använda hjärnan i lite typ Basic :)

GuW skrev:
2073186 Nu vet jag att jag kommer att få en jävla massa folk på mig...

Det kan du räkna med! :4skrika :fatta!
Kill Bill är ett mästerverk! Fantatisk hyllning av de klassiska kung-fu filmerna! :Bugar
Hur kan du klaga på musiken? Tarantinos filmer har ju LÄTT de bästa soundtracken...enda filmerna man kommer ihåg låtarna från!

edit. Om vi nu ändå är inne på sämsta filmer genom tiderna...

Jeepers Creepers - Fy fan vilken besvikelse
Doom - Inga kommentarer
The Day After Tomorrow hamnar också högt uppe på min kalkonlista...

Last edited:
Är det någon mer än jag som har sett "Trucks"? Där en massa lastbilar får liv, blir galna och löper amok pga. kortslutning i en spänningsstation? Den är annars nåt i hästväg.....

GuW skrev:

:klappar

Den är nog en av de mest överskattade filmer jag har sett. Visst, jättegulligt om du vill vara en wannabe-estetfilmkännare och talar om hur bra gjord den är men det håller inte i längden. En riktig skitfilm. :mad:

Bärgren skrev:
2073648 :klappar

Den är nog en av de mest överskattade filmer jag har sett. Visst, jättegulligt om du vill vara en wannabe-estetfilmkännare och talar om hur bra gjord den är men det håller inte i längden. En riktig skitfilm. :mad:
Ställer mig in i ledet som vågar vägra Kill Bill, både jag och tanten är väldigt glada i film. Men Kill Bill, där går våra värderingar isär.
Tarrantinohypen känns rätt överskattad över lag, det finns en rulle han gjort som jag uppskattar och det är Pulp fiction, men som sagt, uppskattar, inte avgudar.
Sämsta filmen.... Titanic vägrar jag se, så jag vet inte med det ligger ändå nära till hands med han fjanten som huvudrollsinnehavare :D
Fast vi kanske kan lägga Maximum overdrive på top fem iaf.
Sedan finns det så mkt skit så det är svårt att ens rangordna det :tungan
//Tobbe
Maximum overdrive

Last edited:
Ni har glömt Gangs of New York. Den skitfilmen brydde jag mig inte ens om att se klart, fifan vilken dynga. Såhär i efterhand är jag jävligt glad att jag inte betalade för att se den, då hade jag känt mig ännu mer lurad. :gnissla

Själv gillade jag Gangs of New York och The Mailman ( Kevin Costner )....var ju en tanke bakom filmerna.

Därimot såg jag King Kong häromdagen, och........... :zpy .

Tycker det är hur fantastiskt som helst med alla kassa nyproduktioner där dom är så jävla säkra på att göra en bättre version än tidigare bara för att dom har ( vid det här laget uttjatade ) datorkraft och animationer till hjälp.

Dröjer inte länge innan huvudrollsinehavarna är animerade också.....ren jävla skit. Star Wars 1-3 hör dit också, tyvär..............visst, dom är ok men ligger ljusår från 4-6...som för fan började filmas för över 30 år sedan.

Som någon sa innan, kommer så många "Block Busters" nu för tiden som är sån kvalificerad dynga att man glömmer vad dom heter innan man sett klart dom.

Maax skrev:
2074178
Dröjer inte länge innan huvudrollsinehavarna är animerade också.....ren jävla skit. Star Wars 1-3 hör dit också, tyvär..............visst, dom är ok men ligger ljusår från 4-6...som för fan började filmas för över 30 år sedan.

De äldre Star Wars filmerna är riktig filmporr.

En annan frekc film är ju Torque :lol :lol :lol :lol :lol

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...