The Game - RR version :)

Vad blir det för poäng på att wheela förbi en mc-snut o sen vända tillbaka för att konstatera att han vill gärna stoppa dig o kör ut framför med näven i vädret och man själv petar ner o sticker. (o klarar sig)????

Vad blir det för poäng på att wheela förbi en mc-snut o sen vända tillbaka för att konstatera att han vill gärna stoppa dig o kör ut framför med näven i vädret och man själv petar ner o sticker. (o klarar sig)????

då vinner man tävlingen och får bjuda på fest förutom midsommar

Då har man vunnit!

Det här var något av det mest korkade jag någonsin läst. Hur kan du lägga ut en sån här tråd dagen efter du varit med om att en kamrat brutit nacken?! Nu sjönk du i mina ögon K.

Det här var något av det mest korkade jag någonsin läst. Hur kan du lägga ut en sån här tråd dagen efter du varit med om att en kamrat brutit nacken?! Nu sjönk du i mina ögon K.

Om du läser mina inlägg igen så kanske du ser ironin. Och om vi ska sluta med skoj/ironi för att en kompis skadar sig så skulle vi lagt ner allt för länge sedan.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back