THE fuck you burnout!

Den enda burnis jag sett på film som bränt sig fast i mitt minne är denna sanna galning på sin Harley Sportster. Jag har visat den förr på SH och ngn tuff R1/gixxer1000-poser tyckte då att han verkade helt retarded. Och det är just det jag tycker är så skönt med denna kille! En riktig galning! Äntligen! Ljudbilden är helt fantastisk tycker jag, bakdäcket ber om nåd. Han kommer inte får ligga, men han skiter i det! :hihi
http://www.youtube.com/watch?v=ajeXBTDEtfI

LOL... hur många HD tofflar krävs det för att göra en burnout?

- FYRA! En som sprutar olja på bakdäcket för att kompensera effektavsaknaden, en som juckgasar, och två som håller i hojen. :rolleyes:

- FYRA! En som sprutar olja på bakdäcket för att kompensera effektavsaknaden, en som juckgasar, och två som håller i hojen. :rolleyes:

men de är ju de som är gemenskapen bland skäggiga männ på HÅDE

Hojjen gick sönder eller? :D :D

neej, men den blev varm satan så jag stängde av fort som fan:D

Satan vad porrigt det är med killar som kommenterar sitt utseende på skånska!:kär
/J

klart det är, skåningar är bäst ju:tummenupp

vah!? söt skåning? :näsblod finns sånna? :gnissla

koffe finns:fakta:D

Den enda burnis jag sett på film som bränt sig fast i mitt minne är denna sanna galning på sin Harley Sportster. Jag har visat den förr på SH och ngn tuff R1/gixxer1000-poser tyckte då att han verkade helt retarded. Och det är just det jag tycker är så skönt med denna kille! En riktig galning! Äntligen! Ljudbilden är helt fantastisk tycker jag, bakdäcket ber om nåd. Han kommer inte får ligga, men han skiter i det! :hihi
http://www.youtube.com/watch?v=ajeXBTDEtfI

inget finger i luften och inget tokjuck mot tanken, underkänd som F-U-burnout:fakta rätt cool i övrigt dock:näsblod

Last edited:

inget finger i luften och inget tokjuck mot tanken, underkänd som F-U-burnout:fakta rätt cool i övrigt dock:näsblod

Jääla skit
Jag får leta vidare..
/J

Gris!:mad:
Gå genast in på ditt rum!
/J

Last edited:
Jääla skit
Jag får leta vidare..
/J

Gris!:mad:
Gå genast in på ditt rum!
/J

ett: gör du så, jag väntar med spänning på vad du ska hitta härnäst:tummenupp
två: du verkar gilla att förpassa folk in på sina rum...:gnissla faderskomplex?:näsblod

En 600:a går inte å börna me...
/J

men det går bevisligen med 125:a:fakta

förresten, kommer du aldrig till sjöborakan med sotohoran?:( jag vill se henne in action ju!:( pallra dig hit ner nu så ses vi där ikväll:D

Last edited:
två: du verkar gilla att förpassa folk in på sina rum...:gnissla faderskomplex?:näsblod

men det går bevisligen med 125:a:fakta

förresten, kommer du aldrig till sjöborakan med sotohoran?:( jag vill se henne in action ju!:( pallra dig hit ner nu så ses vi där ikväll:D

Nejdå, jag är det största barnet jag känner, jag tar inte mig själv på så stort allvar.

Ja det hade varit nice, Sjöbo fick med ens lite bättre klang :tummenupp
Men det är en liite väl lång transportsträcka för mig dock :D

Nejdå, jag är det största barnet jag känner, jag tar inte mig själv på så stort allvar.

Ja det hade varit nice, Sjöbo fick med ens lite bättre klang :tummenupp
Men det är en liite väl lång transportsträcka för mig dock :D

boys never grow up, their toys just get more dangerous:tummenupp
sjöbo är helnajs, vore det bara inte för alla jäkla sverigedemokrater så...:gnissla äh, var inte så mesig nu:fatta! långfärder är väl alltid trevligt?:D fast i och för sig, du kör ju håde så arslet lär väl ha skakat loss för dig innan du ens kommit fram:fakta:hihi

Bästa burnisen ja sett är en snutt ja såg förut på youtube.

Är en snubbe som burnar i garaget me en HD alá aphängar styre, självmordskoppling o handväxel :yoparty . En sån jääääääääävla cool burnis.

Någon som känner igen den o har länken kvar??
Den vinner tävlingen enligt mig

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...