The Fjells 2011

har du gott om material, ta den tid du behöver för att göra det bra, dvs leva upp till förväntningarna efter teasern. mao stressa inte fram nån film bara för att folk e otåliga.

:tummenupp

Det är min ambition. Visst kan jag slänga ihop klipp efter klipp med spikraka vägar, men det blir inte mycket til film. Det jag lurar på är hur man skall kunna berätta storyn. Hatar att höra min egen röst, så det måste bli i skrift, men då får man tyvärr inte med så mycket. Enklast vore att skriva en "vanlig" reseberättelse tillsammans med massa foton. Det är ju kul, men jag vill göra något annat. För min egen skull, att ha för framtiden.

Det är min ambition. Visst kan jag slänga ihop klipp efter klipp med spikraka vägar, men det blir inte mycket til film. Det jag lurar på är hur man skall kunna berätta storyn. Hatar att höra min egen röst, så det måste bli i skrift, men då får man tyvärr inte med så mycket. Enklast vore att skriva en "vanlig" reseberättelse tillsammans med massa foton. Det är ju kul, men jag vill göra något annat. För min egen skull, att ha för framtiden.

låt nån polare berätta med sin röst då :D

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...