Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gileraaa skrev:2543369hur fort körd du med 600kubikarn niklas?köp den
![]()
ne du ska höra min iställetstoooffe skrev:2542561Fizzern lät inte helt ok direkt.![]()
Nicco skrev:2545316Det ser la bra ut...
Lite meskört med 600an bara
Nä men ser bra ut ...

NiklasL skrev:2545550?? första gången jag provade den och jag maxade den fullt ut, är det meskört?
LÄS tråden innan ni kommenterar, står exakt varför den går ner i varv på 3an.
PGA SLITEN KOPPLING!
han har iof lovat att jag ska få prova igen med fungerande koppling, då ska ni få se en 230km/h flyby av en 17åring![]()
![]()
Bärgren skrev:2545563Då bombuuuiiiillllaaa ändå inte hela vägen från start tills du klev av hojen.![]()
![]()

Nicco skrev:2545663Maxxa i mina ögon/öron är fullgas hela vägen!![]()
NiklasL skrev:2545676? jag gav fullt varje växel, växlade vid 11k. maxeffekt ligger vid 10k. hur maxar man annars?![]()
Bärgren skrev:2545727Jå, direkCt ner dy bah klivvver Påh HåjJEnnN så Bah TjöR Du Bah I Typ MAkCxSfArrrt Bah Typ bAH SååÅfÅrt dEnn BAh GÅrrR. TyPPpp SOm MiNE MT5A, 25okillåmetTer I TimEn. FAsT Ja Bah HaRRr PaLALANAT TåPen MåtT GålVetT Bah För Typ Bahh HÖgggRe KåmPerAsiTion. Typ Bahhah

bah ha klg po koplg bha ne han int kan vexl haha bhaaaBärgren skrev:2545727Jå, direkCt ner dy bah klivvver Påh HåjJEnnN så Bah TjöR Du Bah I Typ MAkCxSfArrrt Bah Typ bAH SååÅfÅrt dEnn BAh GÅrrR. TyPPpp SOm MiNE MT5A, 25okillåmetTer I TimEn. FAsT Ja Bah HaRRr PaLALANAT TåPen MåtT GålVetT Bah För Typ Bahh HÖgggRe KåmPerAsiTion. Typ Bahhah

NiklasL skrev:2545742och på svenska? men antar att du inte tycker att jag drar fullt på första växeln. Kanske inte så konstigt då jag INTE VILL SLÅ ÖVER men min KUSINS HOJ![]()
bärets gick iallfall å läsagileraaa skrev:2545746bah ha klg po koplg bha ne han int kan vexl haha bhaaa![]()
vad var det jag skrev nu igen![]()

Bärgren skrev:2545776IRONIN ÄR DÖD. TA SKYDD

NiklasL skrev:2545811sluta läsa alla mina inlägg som om jag låter arg. Visserligen är det inte bra att skriva ironiska texter på nätet då man ej kan höra tonläge, men nu vet ju jag att hela du är ironihihi) och vet när du skriver ironiskt.
Men jag svarade inte med en arg ton, utan mer med en trött och upplysande(ifall gileraaa skulle missuppfatta) ton, och sen så har jag faktiskt ögonfluss![]()

|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |