The Butterfly Effect

Dee_cati skrev:
2279201 Sett dem båda, helt ok filmer men inte så mycket mer. Denna film hade varit grym oavsett skådis men han lyfter verkligen filmen. Jag blev också äckligt förvånad när jag såg den första gången, förväntningarna var inte direkt höga med honom i huvudrollen.

Det brukar väl vara så. De som gör komedier (oftast iaf) är väldigt ofta jävligt bra skådisar. De flummar inte bara runt utan vet vad de håller på med. Jim Carrey t.ex. är också en riktigt duktig skådis.

Superfilm, jag älskar när handlingen nästan snor in sej i sej själv, och det gör den ju hela tiden här :tummenupp

Har haft rullen ganska länge men inte kommit mej för att titta, nu är det gjort :)

MEH!
alla som skriver att det finns tre slut - skulle ni kunna vara snälla och spoila ner det tredje (eller ja, alla tre är väl bäst) :4skrika :va

Ozzian skrev:
2279852 Superfilm, jag älskar när handlingen nästan snor in sej i sej själv, och det gör den ju hela tiden här :tummenupp

Har haft rullen ganska länge men inte kommit mej för att titta, nu är det gjort :)

Det var därför jag gjorde denna tråd, så alla skulle se den :)

An3Azz, är det en R1:a du har eller nåt annat klurigt? Jag vill också ha, bränna litegrann :gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT