The beuty and the beast

Goodstuff skrev:
Vi märkte det när du körde rakt fram på Kullen istället för att svänga då en R-1 kom farligt nära. ;)

Du har aldrig varit i närheten av en blondin på en R-1 hör jag....
Först då vet du vad riktig ren och skär skräck innebär.


valmers skrev:
Äsch, fege gubbe.[/SIZE]

Som du kommer att märka blir det bara värre med åren.
Tyvärr blir man rädd även för brunetter med tiden.
 
kajlyl skrev:
Så du ska köpa en? :banana

Ett enormt habegär väcktes, frågan är om det är några flera barnsjukdomar, kopplingskorgen är ju akilleshälen på 00 an.
 

Bifogat

  • dscf0003.jpg
    dscf0003.jpg
    68.4 KB · Visningar: 200
GSXR1100R skrev:
Ett enormt habegär väcktes, frågan är om det är några flera barnsjukdomar, kopplingskorgen är ju akilleshälen på 00 an.

Oj, kom det en älg förbi utanför eller :confused:













;)
 
GSXR1100R skrev:
Ett enormt habegär väcktes, frågan är om det är några flera barnsjukdomar, kopplingskorgen är ju akilleshälen på 00 an.

En italiensk skönhet med vacker röst
Borde få slippa gubbar på ålderns höst
Ett bojsänke från åttiotalet
Är nog det bästa valet
Låt den sköna damen vara
Anslut dig till veteranernas skara
 
valmers skrev:
En italiensk skönhet med vacker röst
Borde få slippa gubbar på ålderns höst
Ett bojsänke från åttiotalet
Är nog det bästa valet
Låt den sköna damen vara
Anslut dig till veteranernas skara

Livet är orättvist eller hur Valmers...
 
Ankan skrev:
Italienska damer vet äldre herrars värde. Inget passar bättre i sadeln på en mille R än en gubbajävel på 40+.
Om inte annat kräver italienska damer herrar med stort läder...
 
Jag bara undrar - med tanke på rubriken - vem är vad eller vad är vem :confused: :)
 
GSXR1100R skrev:
Öhhh vad menar du?

Var den frågan för svår för farbror ? :) OK, då tar vi det igen: Skönheten och odjuret - anspelar på en läcker Aprilia och en skånsk ryttare, right ? Men, är det hojen som är besten eller en skönhet ? :7peta

/fundersam
 
TomK skrev:
Var den frågan för svår för farbror ? :) OK, då tar vi det igen: Skönheten och odjuret - anspelar på en läcker Aprilia och en skånsk ryttare, right ? Men, är det hojen som är besten eller en skönhet ? :7peta

/fundersam

Du menar altså att jag är the beuty, har du inte läst Valmers aka Waldorfs alla inlägg hur bestialisk jag är.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top