The Beast in action...

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp av :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp möjliga. Snygga upp och nedtagningar. Lugnt och fint. Synd att videokvaliteten sög pung bara.

En kortis till bara:

Har fått till det på 2:an nu, men man måste fan vara exakt på draget för att det ska gå. På-av-på med gasen så går det vid 50 ca.

-Enda problemet är att jag blir skraj och slår av direkt, känns det alltid i början av kunskapen som om det är högre än vad den är?

-Hur sitter ni, jag sitter som vid vanlig körning, dvs ganska långt fram. Förstår att den går upp lättare om man sitter längre bak, men vad är bäst om man håller på o lära sig?

Tack för all hjälp so far :-)

Basse skrev:
En kortis till bara:

Har fått till det på 2:an nu, men man måste fan vara exakt på draget för att det ska gå. På-av-på med gasen så går det vid 50 ca.

-Enda problemet är att jag blir skraj och slår av direkt, känns det alltid i början av kunskapen som om det är högre än vad den är?

-Hur sitter ni, jag sitter som vid vanlig körning, dvs ganska långt fram. Förstår att den går upp lättare om man sitter längre bak, men vad är bäst om man håller på o lära sig?

Tack för all hjälp so far :-)

Sitt långt bak så slipper du gasa så mycket. Den går upp mjukare och mer kontrollerat och är lättare att hålla kvar. Prova på 3an och sitt långt bak. När du tittar under styret är du ganska lagomt högt. Sen är det bara att dutta med gasen. Foten på bromsen.

Edit: På fotbromsen

electronaut skrev:
Störtskön rulle :hej

Skulle hellre hört på motorljudet än den där konstiga låten iochförsig! Supertrapp ?

Har du originalfjädring eller? Verkar vara väldigt hårt ställd!

jag håller med, inte att låten var dålig eller nått, men vore rätt schysst om du kunde lägga upp en utan låten så man bara hör motorljudet, samt lite bättre kvalla om det går.

annars :bow :bow :bow

lite växel kurs vore schysst om du orkar ge en :bow

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien