The 4400

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
ER-6n -09
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Va fan ska jag göra nu? Allt är bara skit, allt går fel!
Vad är meningen med livet egentligen? Nu får jag vänta hur länge som helst tills de nya avsnitten av 4400 sänds! De är ju inte klara förän nästa sommar! Åååh, så jobbigt....

Vem tipsa om den här serien egentligen? Kunda du inte väntat lite, tills de gått tre, fyra säsonger?
Avsnitt 12 i säsong 2 är bara jobbigt å se, man får ångest, kan inte sova, bara tänker hela tiden?! Jag har inte sovit än iofs men jag är säker på att jag kommar ligga vaken hela natten!

Snyft...

Vill du se sci-fi kan jag rekommendera Battlestar Galactica (2003).

Börja med att se miniserien från 2003, sen kan du gå på de två säsongerna som sänts (iofs bara halva säsong två har sänts, den börjar igen i januari).

Helt klart den bästa 'hard sci-fi' serie jag sett!

Serier jag kollar på

Lost
4400
Stargate - Atlantis
Battlestar Galactica
Invasion
Prison Break
CSI
CSI Miami
Threshold
Medium
Firefly
Ultimate Fighter

Serier som jag tankat hem men inte börjat kolla på än:

Bones
Rome
Supernatural
Surface
Kommisionen

Jag tycker att 4400 är lite för utdraget. Det hade nog passat bättre som en film, det hade varit grymt! Eller en miniserie kanske. Nu känns det bara som om de drar ut på det och lägger in massa konstiga händelser. Jag vill bara veta vad som har hänt dem typ..

Tackar för alla tips på olika serier! DC å Bitcomet kommer att bli fullproppat! hihi

Sofiiaa skrev:
Jag tycker att 4400 är lite för utdraget. Det hade nog passat bättre som en film, det hade varit grymt! Eller en miniserie kanske. Nu känns det bara som om de drar ut på det och lägger in massa konstiga händelser. Jag vill bara veta vad som har hänt dem typ..
Jo, jag håller med dig! Fast en låång miniserie då kanske! Eller en låång film.
De skulle släppt filmen på en 24 timmar lång DVD istället och slopat allt de här sända-på-bestämd-tid-jätte-långt-imellan-irritations-objektet. :rolleyes:

pogo skrev:
Tackar för alla tips på olika serier! DC å Bitcomet kommer att bli fullproppat! hihi

Jo, jag håller med dig! Fast en låång miniserie då kanske! Eller en låång film.
De skulle släppt filmen på en 24 timmar lång DVD istället och slopat allt de här sända-på-bestämd-tid-jätte-långt-imellan-irritations-objektet. :rolleyes:

hehe, ja, de skulle knött ihop serien på en säsong a la typ 12 avsnitt eller nåt sånt bara. HAde varit lagom tror jag. Eller en triologi av filmer kanske.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg