Malmö-motard
Radical Riders
MattE. skrev:Hehe, på Bali var det knark och horor, hos en fick man t o m byta hora om man inte var nöjd.
Konsumenttrygghet när den är som bäst

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MattE. skrev:Hehe, på Bali var det knark och horor, hos en fick man t o m byta hora om man inte var nöjd.
M.G.F skrev:åk ner med tandborsten, passet och pengarna. Så löser sig resten!
Nice, Koh Lanta är inplanerat.FreddaAbborre skrev:Koh Lanta kan jag verkligen rekomendera.
FreddaAbborre skrev:Phuket är kul att se nån dag. Överreklamerat. Ska du däremot parta så är det där du gör det. Phuket town är lite ballt oxå.
FreddaAbborre skrev:Paragliding är rätt häftigt oxå, men fick reda på efter jag gjort det att det tydligen va rätt farligt...
southwick skrev:Ak ut till Koh Phangan!
Finns alla offroadare du kan tanka dej, superkuliga djungelvagar/stigar att kora pa, underbara strander dar jag lovar dej att dom kommer att klia sig i ogonen om ni kommer pa hoj (hur fan klarade dom vagen hit???) och thailands goaste weed. Prut vet jag inget om, bara var forsiktig, annars kanske du far bo nagra manader pa Bangkok Hilton, haha! Inte sa fint, det har jag sett pa film![]()
MattE. skrev:Min bästa prutning var på Bali:
Var på stranden då en säljare kom och ville sälja en ihopfällbar pilbåge i trä.
han började på motsvarande 300kr men vi ville inte ha skiten, men killen vägrade gå
han prutade själv hela tiden men vi sa bara att vi vill inte ha den, sälj till någon annan.
när han SJÄLVMANT hade prutat till motsvarande 3kr så var han så sur att han tillslut sa att vi kunde ta den.
men vafan skulle vi med den till så vi sa åt honom att sälja den till någon annan.
nästa dag gick han förbi oss med en sur min![]()
![]()
stordrulen skrev:Glöm inte att fylla på Dvd samlingen med senaste filmerna.
Betalade ca:20:-/st i Puket,vilket säkert går att pruta mera på.
glenoyne skrev:Vill ni ha dykning i absolut världsklass ska ni ut till Similan öarna. Jag åker dit igen i december för lite dykning. Efter vågen har man vissa dyk haft uppåt 50 meter sikt. Generellt sätt är sikten bättre på de flesta ställen som drabbades av tsunamin.
MVH Martin
Malmö-motard skrev:Men tackar för tipset! Fler tips mottages tacksamt! Noterar allt och så får man se hur mycket man hinner med...
Fortsätt gärna skriva om coola grejer ni upplevt...![]()
Bali är nice, var där 5 veckor för 2 år sedan, åkte runt en del, dels över hela Bali och runt på öarna runtomkring.MattE. skrev:Får väl lägga upp lite bilder från Bali då.
Bild:
1: Kuta Beach
2: MattE efter att ha kört vattenskoter
3: Risodling
4: Annan strand, kommer inte ihåg namnet
5: Lillebror nedgrävd till 1-1,5 meters djup![]()
Cathy skrev:Om man nu ens kommer hitta ut från flygplatsen på egen hand..![]()
glenoyne skrev:Vill ni ha dykning i absolut världsklass ska ni ut till Similan öarna. Jag åker dit igen i december för lite dykning. Efter vågen har man vissa dyk haft uppåt 50 meter sikt. Generellt sätt är sikten bättre på de flesta ställen som drabbades av tsunamin.
MVH Martin
Malmö-motard skrev:Nu e jag hemkommen från Thailandsresan.
Jag drog till Similanöarna för att dyka ett par dagar efter att ha läst ditt tips om att dykningen skulle vara så bra. Tyvärr var dykbåtarna fullbokade sånär som på 2 dyk, men det var något av det sjukaste jag sett. Vatten kristallklart som Ramlösa!
Tack för tipset, dit kommer jag åka igen!![]()
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|