Thailand

Benny

Gold Member
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
GSX-R 750
Nån som har köpt skinnställ eller annan utrustning i thailand, lr nån som vet nån hemsida?

Jag tror inte det finns det skyddsutrustning i thailand?
Jag såg inte en enda som körde med skinnställ eller hjälm när jag var där.

Ronny skrev:
Jag tror inte det finns det skyddsutrustning i thailand?
Jag såg inte en enda som körde med skinnställ eller hjälm när jag var där.

Har samma erfarenhet. Såg ingen med skinnställ.
Inte så mysigt när det är +40 grader varmt... :D

Har sett 1 (en) i full mundering som vi är vana och se här hemma. Såg inte nån butik som sålde utrustning, letade upp 2 mc affärer i och kring Phuket men inget att köpa där...

Benny skrev:
Nån som har köpt skinnställ eller annan utrustning i thailand, lr nån som vet nån hemsida?

kolla på http://www.geocities.com/bkkriders/shops/.
Jag köpte hjälm, handskar mm på Paddock men nått skinnställ som jag ville ha kunde jag inte hitta i thailand så det köpte jag i singapore.

Är du sugen på att köra RR i thailand kan du kolla på http://www.buybikebitz.co.uk/mbikeracing.htm. http://www.motorbikeracing.com/ hemsidan funkar tyvärr inte just nu av någon anledning... Det är en rolig bana ala knutstorp. Vänstern innan hårnålen och hårnålen är nästan identiska med uppförbacke o allt.

Johannes

Haha, ni har antagligen rätt....tänkte bara fråga, tänkte om dem kör RR där så borde dem ju sälja hyfsad (billigare) utrustning....=)

Ska kolla lite när jag är nere

Tjenis!

Ska kolla lite nästa gång jag är neråt...
Vet att man kan köpa schyssta tygkläder för olika märken där nere. Blir väl lite sånt denna omgång.

Annars åker de ju oftast mer lättklätt än så här---->>> :squid , där borta o har säkert en o annan sån här--->>> :öl , innanför västen osså :eek:

/JeLo

Re: Ska kolla lite när jag är nere

JeLo skrev:
Tjenis!

Ska kolla lite nästa gång jag är neråt...
Vet att man kan köpa schyssta tygkläder för olika märken där nere. Blir väl lite sånt denna omgång.

Annars åker de ju oftast mer lättklätt än så här---->>> :squid , där borta o har säkert en o annan sån här--->>> :öl , innanför västen osså :eek:

/JeLo

Ska också ner o stanna i 3 mån...två av dem som ska me e thailändare så dem bör ju veta nåt...ska hålla ögonen öppna ja me...!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman