Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
McB skrev:Låt mig gissa. Du är inte svensklärare?

Gabor skrev:tror sig vara en av de som står över övriga på sh ??
Gabor skrev:Jag tar till baks det där..jag menar alltid allvar med allt jag skriver. jag tycker det är min rätt i ett frittsamhälle att skriva o uttrycka mig som det passar för stunden. jag står för allt som jag sagt hittils, inklusive alla felstavningar som jag inte bryr mig i att rätta.
Gabor skrev:Så om jag tolkar dig rätt så är du en riktig kommunistjävel som tror sig vara en av de som står över övriga på sh ?? Om jag tolkar dig fel så får du rätta mig, men tråden från början var ju en påhittad grej , precis som mitt inlägg, men den tolkade du ju på ditt sätt.
McB skrev:Låt mig gissa. Du är inte svensklärare?

McB skrev:Där sabbade du det för dig själv igen. Du är alltså rasist och du står för det?
Nej, jag är inte kommunist. Raka motsatsen. Däremot gillar jag att provocera, om det nu är min avatar du tänker på. Några kommunistiska åsikter kan du inte tillskriva mig.
Victor skrev:Hähä, du måste verkligen läsa det här inlägget: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1913713&postcount=41
Visst är han tuff?![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen