Bild Thailändsk hjälmreklam

Yami

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jul 2009
Hoj
XJR1300
136272873338612800_resized.jpg

136272873377960800_resized.jpg

Det är så sorligt att man i det landet (varit där några gånger och de har säkert flera så ni vet vad jag pratar om). Man har mängder med hojar (mest de där 100cc scooter sakerna) och så gott som alla kör utan hjälm.

det spelar ju inte lika stor roll med hjälm om man tror på återfödelse o den biten.

Det är så sorligt att man i det landet (varit där några gånger och de har säkert flera så ni vet vad jag pratar om). Man har mängder med hojar (mest de där 100cc scooter sakerna) och så gott som alla kör utan hjälm.

Ok, men skillnaden från första gången jag var där, runt-98, till andra gången, runt-01, var som svart och vitt. I Princip alla hade hjälm plötsligt, beroende på ett lagstött krav på tillgång till billiga hjälmar, från 100 bath, till semihöga böter. Detta i Phuket som alla andra.

Ok, men skillnaden från första gången jag var där, runt-98, till andra gången, runt-01, var som svart och vitt. I Princip alla hade hjälm plötsligt, beroende på ett lagstött krav på tillgång till billiga hjälmar, från 100 bath, till semihöga böter. Detta i Phuket som alla andra.

var där 04 och 05 då låg bötern på 400 bath

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...