TRELLEGAZZ RUNDAN! [TGR]
På Lördag eller Söndag är det dags igen förTrelleborgs Gazz Rundan Ändrad tid på Svedala ankomsten!, samma sköna GAZZ
Med tanke på dom blödande vägarna pga den farliga värmen på vägarna så kör med huvet om värmen står på. Som vanligt samlas vi i Trelleborg vid 12:00 tiden och kör vidare mot Svedala.
Men nu är det så att Maffan kör ett GAZZ upp till Kivik på Lördag och det känns dumt att splittra oss på 2 olika GAZZ. Min tanke är att vi kör med Maffan och dom övriga som ska köra till Kivik. Alternativ 2 & 3 är att vi kör på i vårt vanliga gazz men på Söndagen den 6/8. Kör vi nu TGR och inte kör med Maffan & co så kommer TGR denna gången bli en liten specialare som kommer att köras till Ystad för ett stop på torget med mat.
So Choose AwaY! Val 1, 2 eller 3
SAMLING 1/7 12:00 PÅ STATOIL I TRELLEBORG HITTAS HÄR
SAMLINGSPLATS 2 12:45 I SVEDALA PÅ STATOIL HITTAS HÄR
SAMMLING 12:00 || AVFÄRD 12:15 I TRELLEBORG
SAMMLING 12:30 || AVFÄRD 13:00 I SVEDALA
Ni som väljer att ansluta i Svedala missar en del av rundan så det är upp till er om ni vill starta i Trelleborg eller inte.
TGR kommer att ligga på 15-16 mil och kommer att avslutas i Ystad
ALLA "SPORTHOJAR" är välkomman att ansluta till rundan!
Vid Regn så tvättas hojen
Skriv upp er som jag vet hur många som kommer att ansluta till TGR och MEDDELA OM NI FÅR FÖRHINDER!
Raijslaiter - Cel
Sisteman - ZioX
1. Cel -Val: kvittar, jag vill bara gazza
2. ZioX -Val: Kvittar
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
På Lördag eller Söndag är det dags igen förTrelleborgs Gazz Rundan Ändrad tid på Svedala ankomsten!, samma sköna GAZZ
Men nu är det så att Maffan kör ett GAZZ upp till Kivik på Lördag och det känns dumt att splittra oss på 2 olika GAZZ. Min tanke är att vi kör med Maffan och dom övriga som ska köra till Kivik. Alternativ 2 & 3 är att vi kör på i vårt vanliga gazz men på Söndagen den 6/8. Kör vi nu TGR och inte kör med Maffan & co så kommer TGR denna gången bli en liten specialare som kommer att köras till Ystad för ett stop på torget med mat.
So Choose AwaY! Val 1, 2 eller 3
SAMLING 1/7 12:00 PÅ STATOIL I TRELLEBORG HITTAS HÄR
SAMLINGSPLATS 2 12:45 I SVEDALA PÅ STATOIL HITTAS HÄR
SAMMLING 12:00 || AVFÄRD 12:15 I TRELLEBORG
SAMMLING 12:30 || AVFÄRD 13:00 I SVEDALA
Ni som väljer att ansluta i Svedala missar en del av rundan så det är upp till er om ni vill starta i Trelleborg eller inte.
TGR kommer att ligga på 15-16 mil och kommer att avslutas i Ystad
ALLA "SPORTHOJAR" är välkomman att ansluta till rundan!
Vid Regn så tvättas hojen
Skriv upp er som jag vet hur många som kommer att ansluta till TGR och MEDDELA OM NI FÅR FÖRHINDER!
Raijslaiter - Cel
Sisteman - ZioX
1. Cel -Val: kvittar, jag vill bara gazza
2. ZioX -Val: Kvittar
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.