TFT problem

Dziobek

Staten Litar På Mig
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
korvmojsrääser
har köpt en tft skärm och irriterar mig på att den visar extremt mörkt i spel speciellt CS. på Dust2 kan man inte se mycket inne i mörka..

Finns det något jag kan göra ?
har ställt upp brightness o både skärmen och i CS.. :argpådato

hilfe!

Okay. Det ska inte vara något speciellt med den skärmen, vet många som spelar med en 913N utan problem. Du har kollat alla inställningar i den? Även om du har mekat med gamman i windows när du hade den gamla skärmen. Är den mörk annars, inte bara i spel?

den funkar bra i spel men när det gäller cs så är menyerna väldigt mörka konturerna i vapnen syns inte mycket ifall det är skugga och inne i mörka på Dust2 så syns inte spelarna jättebra.. har tagit fel på T o CT ganska många gånger...
ska kolla windows.

Full Brightness o gamm i CS blir inte mycket bättre på dom mörka ställerna elle i menyerna...gaah

Last edited:
Vad har du för grafikkort?
har du Nvidia kan du öka Digital vibration, ta inte för mycket för det blir äckligt i windows då men i spel är det rätt skönt för ögonen att öka den något.

Testa att öka ljusstyrkan även på grafikkorts iställningarna och inte bara på skärmen.

pogo skrev:
Vad har du för grafikkort?
har du Nvidia kan du öka Digital vibration, ta inte för mycket för det blir äckligt i windows då men i spel är det rätt skönt för ögonen att öka den något.

Testa att öka ljusstyrkan även på grafikkorts iställningarna och inte bara på skärmen.

har Nvidia men var hittar jag dom inställningarna?... sitter inne på inställningarna för graffet..

har ju ikonen nere på startmenyn o där har man "egna färginställningar" mm men inget går o ändra .. ?!?!

Hittade var man skulle ändra D.V så nu går det o spela ... tackar :tummenupp

Last edited:
ladda hem powerstrip. är ett program som gör att du kan ändra ljusstyrkan hur mycket du vill. med några enkla knapptryck

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg