Tff

codde

Eddie Riders MC Munkewalley
Gick med
3 Nov 2008
Hoj
2016 Harley-Davidson Breakout
:D fy fan vad dum i huvudet jag är,tack och lov är inte jag den enda som har gjort denna tabbe:mad:
håller på att spara ihop till utrustning och så dimper denna ner,är bara betala och se glad ut och börja spara på nytt.....
just nu hatar jag denna förening men med facit i hand så är det mitt fel och föreningen gör ju ändå nytta.
det finns lite ljus i tunneln och det är att det börjar närma sig våren:)
vi syns på vägarna.......

Bifogat

• bilder 001.JPG
    bilder 001.JPG
    71 KB · Visningar: 255
Stackare, men var det inte Bosse Bildoktor som varnade för att det kunde bli dyrt dyrt dyyrt om man inte betalade in trafikförsäkringen... Du skulle lyssnat på honom!!

fifan vad segt d där är... jäkla rånare e dom..men hur många dagar hade du den påställd och oförsäkrad..

jag gjorde samma miss fast i två dagar påställd utan föräkring men i samband me ägarbytet..nu e den avstäld självklart och d har gått 1,5 månad utan ngn faktura på dom två dagarna..ngn som vet hur länge d tar för dom o skicka den jävla fakturan innan jag stissar ihjäl mig för den e avställd....

ställde du på hojen å glömde försäkra eller vad?

jag köpte den och tog en garageförsäkring hos mc&bilsport och tänkte inte mer på den saken.
hon på mc&bilsport nämde ingenting om att jag var tvungen att ställa av hojen om jag skulle ta en garageförsäkring,men jag dömer ingen,jag får stå mitt kast.
jag borde ha vetat bättre om att fordon måste ha en trafikförsäkring,men det är lätt att vara efterklok.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti