TF© TisdagsFikan 31/1

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Info om Tisdagsturan- (TF)
Nu är det dags att dra igång TisdagsFikan.Första Tisdag på schemat är den 31 januari. Därefter rullar det på, ny fika varje Tisdag. Samma tid samma kanal Tid för avgång 18.00 SHARPPlats? Posör stället numbro uno, EspressoHouse. Alles WillkommenKom tankad och klar!!Vägbeskrivning för RR gänget och annat löst folk:Ta motorvägen mot HBGKör av vid Helsingborg Södra.Följ vägen in mot stan (ett par km)Ni kommer till en rondell , kör rakt igenom.Följ vägen en bit och ett gäng trafikljus. (förbi Knutpunkten mm)Ni får ett stort brunt hus på er högersida Nordea, här skall ni ta till höger.Bara att parkera hojen/bilen, och sen via apostlahästarna gå upp till Kullagatan, som passerardirekt där torget smalnar av.EspressoHouse ligger till vänster, och sen cirka 100 meter in och på vänster sida.

Last edited:
Info om Tisdagsturan- (TF)

Jag vet, datumet är fel i Rubriken, men Krille ska ändra!

Nu är det dags att dra igång TisdagsFikan.
Första Tisdag på schemat är den 31 januari. Därefter rullar det på, ny fika varje Tisdag.
Samma tid samma kanal

Tid för avgång 18.00 SHARP

Plats? Posör stället numbro uno, EspressoHouse.

Alles Willkommen

Kom tankad och klar!!

Vägbeskrivning för RR gänget och annat löst folk:

Ta motorvägen mot HBG
Kör av vid Helsingborg Södra.
Följ vägen in mot stan (ett par km)
Ni kommer till en rondell , kör rakt igenom.
Följ vägen en bit och ett gäng trafikljus. (förbi Knutpunkten mm)
Ni får ett stort brunt hus på er vänstersida Nordea, här skall ni ta till höger.
Bara att parkera hojen/bilen, och sen via apostlahästarna gå upp till Kullagatan, som passerar
direkt där torget smalnar av.

EspressoHouse ligger till vänster, och sen cirka 100 meter in och på vänster sida.

Nu var det längesedan jag var i stan, men visst ligger Nordea på HÖGER sida om man kör Järnvägsgatan norrut?

Fika...det är väl bara sånt som gammla stofiler håller på med ;)

ok gott folk vilka kommer?

1. Ripster
2. GT
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
osv.

Detta verkade jävligt kul, sjukt många som är intresserade. Inte ens trådskaparen är intresserad. Det går bra nu.

Upprepar mitt tidigare påstående..Fika är till för "Gubbar" :hihi

men du fyller ju "gubbe" i år..

tråkigt att inte fler nappa med tanke på tidigare tisdagsfikor men om det bara blir jag, gt å ev. bebe känns det jäkligt mindre lönt.

Därför föreslår jag istället Tisdagsfika hos mig där vi snackar skit å glor på gamla motogp race. 18:00 ish

jag e sjuk så blir inget för min del tyvärr :( Men tycker det är bra initiativ av dig silverwolf :) jag kommer nästa gång iaf :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT