Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur ser det då ut hemma hos dig innan du pantat ett gäng burkar?så ser det ut hemma hos mig oftast, när jag pantat ett gäng burkar...
Hur ser det då ut hemma hos dig innan du pantat ett gäng burkar?
så ser det ut hemma hos mig oftast, när jag pantat ett gäng burkar...
inte lika trångt längre...
Praktiskt med alla burkar dock. Man kan ju sova nästan vart som helst i lägenheten, bara lägga sig rakt ner. Lite opraktiskt bara om man ska gå med en tallrik i handen och försöka att inte ramla. Sen är det en säkerhet också, bara gå och panta om man behöver pengar.
I pengahögen ligger det tydligen 205 miljoner dollar. Alltså ungefär 1.6 miljader kronor. Dom skulle kunna ge 0.2 miljarder till mig, inte så det skulle märkas direkt.![]()
I pengahögen ligger det tydligen 205 miljoner dollar. Alltså ungefär 1.6 miljader kronor.
Uppenbarligen sysslar dom inte med prylarna för pengarnas skull, minns för många år sedan när polisen hittade ett pengaupplag i en källare, det var mycket stora summor, det var bara det att pengarna möglat och råttor hade tuggat på dom, så mycket jobb bara för att lagra grejerna, vad händer med dom beslagtagna pengarna, skänks dom till sjukvård eller dylikt?

Du tänker på vikten ser jag, det var bara Light"läsk"!
Praktiskt med alla burkar dock. Man kan ju sova nästan vart som helst i lägenheten, bara lägga sig rakt ner. Lite opraktiskt bara om man ska gå med en tallrik i handen och försöka att inte ramla. Sen är det en säkerhet också, bara gå och panta om man behöver pengar.![]()
Och efter ha kollat på framtidens vapen varje morgon i en månad nu
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen