Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Ja, en annars underbar onsdagsträning fick sig ett snöpligt slut. Hade tänkt sluta krascha nu då två vurpor på några veckor är fullt tillräckligt. En Tobbe på en Retta hade tydligen andra ideer då han på sista passet kom laddandes med en väldans fart rakt in i sidan på mig i högern efter målrakan. Ganska kass ide kan tyckas så här i efterhand. Hans hoj blev lite lagom mosad, min hoj ännu repigare och skev och kroppen lite öm. Att man sen fortfarande hittar grus i de mest underliga ställen spär på grumpenheten.
Ledsen Tobbe (om du nu läser här) att jag gav dig fingret och var förbannad när du ville be om ursäkt men jag var lite upprörd just för stunden. Verkar inte som om det blev några egentliga skador på varken mig eller hoj så det är lugna puckar!
Så kan det gå. Jävlarimig fördigklotat nu...
Ledsen Tobbe (om du nu läser här) att jag gav dig fingret och var förbannad när du ville be om ursäkt men jag var lite upprörd just för stunden. Verkar inte som om det blev några egentliga skador på varken mig eller hoj så det är lugna puckar!
Så kan det gå. Jävlarimig fördigklotat nu...